خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

غیبت غفوری و تبریک به تازه داماد آبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۴۰

آبی پوشان تهرانی یک روز پیش از مصاف با پدیده مشهد آخرین تمرین آماده سازی در تهران را برگزار کردند.

به گزارش ایلنا،‌ تمرین امروز استقلال پس از یک روز استراحت از ساعت 12 در کمپ مرحوم حجازی پشت درهای بسته برگزار شد. این جلسه تمرینی آخرین تمرین بازیکنان پیش از سفر به مشهد بود و آنها پس از صرف ناهار برای سفر به مشهد راهی فرودگاه مهرآباد می‌شوند.

نصرالله عبداللهی، بهتاش فریبا و ادموند اختر امروز از نزدیک تمرین آبی‌پوشان را نظاره کردند.

بازیکنان استقلال بعد از یک ساعت تماشای آنالیز تیم پدیده وارد چمن کمپ حجازی شدند و زیر نظر چینی به گرم کردن بدن‌ها مشغول شدند.

پیش از تمرین امروز آبی‌پوشان به استقبال امید ابراهیمی رفته و ازدواج او را تبریک گفت و همچنین برای او آرزوی خوشبختی کردند.

پس از گرم شدن بدن‌ها، شوت به سمت دروازه بخش دیگری از تمرین بود. بازیکنان استقلال بعد از پاسکاری ترکیبی به شوت زنی و مرور تاکتیک‌های دفاعی و تهاجمی پرداختند.

منصوریان در بخش بعدی تمرین که به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت، نظارت ویژه‌ای داشت و از بازیکنان درخواست تمرکز بالا در انجام این آیتم داشت.

تنها غایب امروز تمرین استقلال وریا غفوری مصدوم بود که نمی‌تواند استقلال را در دیدار فردا همراهی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز