خبرگزاری کار ایران

آبی‌ها دقیقه ۹۰ راه افتادند

سایپا 1 استقلال 2/ خدا منصوریان را بغل کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۷۶۶

شاگردان علیرضا منصوریان در دقایق پایانی موفق شدند با ضربه سر مدافع برزیلی خود به یک برد شیرین دست یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استقلال که پیش از جدال با سایپا مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشت که منتهی به اعتصاب تمرینات نیز شد، برابر نارنجی پوشان قرار گرفت و در حالی که در نیمه موفق شد با تک گل فرشید باقری از حریف پیش بیفتد اما در ثانیه پایانی با ضربه سر پورقاز با تساوی به کار خود ادامه دادند و در نهایت این پادووانی بود که موفق شد با ضربه ای دیدنی برد را به اردوی آبی ها ببرد. 

ترکیب استقلال: حسین حسینی، رابسون، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و کاوه رضایی.

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب سایپا: حامد فلاح زاده، عزت الله پورقاز، سجاد مشکل پور، حامد شیری، امید خالدی، روزبه شاه علیدوست، ابراهیم صادقی (22- علیرضا علیزاده)، رضا جعفری، ایوب کلانتری، مهدی ترابی و غلامرضا رضایی.

سرمربی: حسین فرکی

شرح گل:

سایپا 0 استقلال 1: (فرشید باقری دقیقه 40): ارسال از روی ضربه ایستگاهی توسط امید ابراهیمی با پرواز بلند فرشید باقری در محوطه جریمه و ضربه سر این بازیکن دور از دستان فلاح زاده به تور دروازه چسبید.

سایپا 1 استقلال 1: (عزت پورقاز دقیقه 90): ارسال از سمت راست استقلال با ضربه سر دیدنی عزت پورقاز بازی را به تساوی کشاند. 

سایپا 1 استقلال 2: (لئوناردو پادووانی، دقیقه 92): در حالی که تصور تساوی در جریان دو تیم می رفت این پادووانی بود که با پرشی جالب توجه و ضربه سر بازی را به سود استقلال خاتمه دهد. 

شرح بازی:

استقلال در شرایطی که زیر فشار اظهارات اعضای هیات مدیره خود قرار داشت با نمایشی قابل قبول و حسابگرانه توانست در اوج ناامیدی سایپا را در ثانیه های آخر شکست دهد. این مسابقه در لحظات پایانی با حساسیتی عجیب و غریب دنبال شد که می توانست گل های دیگری را هم در پی داشته باشد اما بازیکنان سایپا با سانترهای بی دقت این موقعیت را به هدر دادند. استقلال که در نیمه اول کنترل بازی را در اختیار داشت توپ و میدان را به سایپا تقدیم کرد و گل تساوی را دریافت نمود اما در شرایطی که همه چیز پایان یافته به نظر می رسید دو حمله متوالی خطرناک رای به برتری شاگردان منصوریان داد که نمی خواستند به هیچ وجه 3 امتیاز این بازی را از دست بدهند. حالا آنها با گلی که پادوانی با حضور به موقعش در محوطه جریمه سایپا به ثمر رساند فشار خود را روی تراکتور بیشتر کرده اند و امیدوارند پله دوم را از شاگردان قلعه نویی بگیرند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز