خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

تمامی تشکل‌های کارگری از روحانی حمایت می‌کنند/ شهردار تهران برای فرار از پاسخگویی به فرافکنی روی‌ آورده‌ است

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۳۱۸

دبیر اجرایی خانه کارگر تهران تاکید کرد: تمامی تشکل‌های کارگری از جناب آقای روحانی حمایت می‌کنند و تمامی توان خویش را برای پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو بکار خواهند برد

اسماعیل حق‌پرستی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو گفت: جریان‌ها و جناح‌های سیاسی باید در حد کفایت خود وارد عرصه انتخابات شوند و هر آنچه را که در توان خود دارند، با صداقت به جامعه عرضه کنند.

مهیا ساختن مشارکت حداکثری وظیفه شرعی و ملی تمام جریان‌ها است

او ادامه داد: گرم کردن عرصه انتخابات و مهیا ساختن مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های آراء، هم وظیفه ملی و هم تکلیف شرعی تمامی شهروندان است.

تمامی تشکل‌های کارگری از جناب آقای روحانی حمایت می‌کنند

دبیر اجرایی خانه کارگر تهران در رابطه با حمایت کارگران از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: تمامی تشکل‌های کارگری از جناب آقای روحانی حمایت می‌کنند و تمامی توان خویش را برای پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو بکار خواهند برد زیرا ما احساس می‌کنیم که ایشان هم از شرایط بهتری برخوردارند و هم توانمندی بیشتری برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معیشت کارگران دارند.

کارگران در دولت قبل شرمنده خانواده‌های خود بودند

حق‌پرستی در پاسخ به این سوال که چه مسئله‌ای باعث حمایت کارگران از تداوم ریاست‌جمهوری حسن روحانی شده است؟ تصریح کرد: متاسفانه در دوره دولت‌های نهم و دهم یعنی دوران ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد ما با یک وضعیت اسفناک صنعتی و اقتصادی روبه‌رو بودیم که نه تنها موجب بسته شدن کارخانه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور شد بلکه کارگران نیز برای تداوم زندگی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بودند، به حدی که بسیاری از کارگران شرمنده خانواده‌های خود بودند.

واردات حرف اول و آخر را در دولت قبل می‌زد

او با بیان اینکه آقای احمدی‌نژاد نه شناخت لازم را از وضعیت اقتصادی کشور و نه توانمندی درستی در اداره کشور داشت، خاطرنشان کرد: در دوره پیش از آقای روحانی، واردات حرف اول و آخر را می‌زد. در آن دوران، زندگی کارگران با سختی‌های بسیاری روبه‌رو شد و بسیاری از کارخانه‌ها تعطیل و محصولات چینی و ترک جای محصولات ایرانی را گرفت.

تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها متاثر از مدیریت نادرست گذشته است

این فعال کارگری با بیان اینکه تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های مشهور ایرانی مانند ارج، ایران پویا و داروگر متاثر از مدیریت نادرست و سراسر اشتباه دولت قبل است، ابراز داشت: وقتی سنگ بنای یک کاری گذاشته شود، اثرات آن بعدها مشخص خواهد شد. متاسفانه همچنان فضای کشور تحت‌تاثیر سیاست‌های اشتباه و نادرست دولت قبل است؛ هرچند که آقای روحانی تلاش‌های بسیاری را برای خروج کشور از رکود و احیاء کردن اقتصاد کشور انجام داده‌اند.

کارگران بازگشت به دوران قبل از دولت یازدهم را نمی‌خواهند

حق‌پرستی با بیان اینکه کارگران در انتظار پیشرفت هستند و بازگشت به دوران قبل از دولت یازدهم را نمی‌خواهند، عنوان کرد: مدیریت آقای روحانی اگر عالی نباشد می‌توان گفت که نمره بسیار خوبی می‌گیرد و می‌توان آن را قابل قبول دانست.

شهردار تهران برای فرار از پاسخگویی به فرافکنی روی‌ آورده‌ است

او در ادامه از درج مطالب مخدوش و نادرست در برخی از رسانه‌های منسوب به شهردار تهران در رابطه با وضعیت کارگران ابراز تاسف کرد و یادآور شد: القای ناکارآمدی دولت از سوی رسانه‌های منسوب به شهردار تهران یک بداخلاقی مزمن است. به نظر می‌آید که این افراد برای فرار از پاسخگویی و بجای شفافیت و مسئولیت‌پذیری به دروغگویی و فرافکنی روی‌ آورده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز