خبرگزاری کار ایران

وزنه‌برداری جام فجر

3 طلا برای خوزستان، 3 نقره برای تیم ملی جوانان

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۶۴۲

وزنه‌بردار تیم منتخب خوزستان مدال طلای دسته ۸۵ کیلوگرم دومین دوره رقابت‌های بین المللی فجر را به دست آورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون وزنه برداری،رقابتهای روز دوم جام فجر (یادواره سردار سرتیپ شهید عزیز الماسی) با برگزاری مسابقات وزن 85 کیلوگرم ادامه پیدا کرد و علی مکوندی بالاتر از 4 وزنه بردار دیگر این دسته روی سکوی قهرمانی ایستاد. در این وزن علاوه بر علی مکوندی، وزنه بردار تیم خوزستان و عارف خاکی عضو تیم ملی جوانان، وزنه بردارانی از آذربایجان، اردن و ترکیه حضور داشتند اما رقابت اصلی برای کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی میان دو نماینده کشورمان بود؛ رقابتی که در نهایت با برتری علی مکوندی به پایان رسید.

مکوندی در حرکت یکضرب هر 3 وزنه انتخابی را بالای سر برد و با حدنصاب 154 کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کرد. در این حرکت عارف خاکی با رکورد 146 کیلوگرم دوم شد و سنان میرزایف از آذربایجان با رکورد 141 کیلوگرم سوم شد.

در دوضرب برتری مکوندی کاملا محسوس بود و با مهار وزنه 180 کیلوگرم در همان اولین انتخاب، مدال طلای خود را مسجل کرد. دو بار تلاش نافرجام عارف خاکی در مهار وزنه 191 باعث شد این وزنه بردار با همان حدنصاب 172 کیلوگرم در دوضرب و رکورد مجموع 318 کیلوگرم به کار خود پایان دهد. با این حال مکوندی ست از تلاش نکشید و در دو انتخاب بعدی، با مهار وزنه های 192 و 200 کیلوگرم حاضران در سالن را به وجد آورد و با اقتدار روی سکوی قهرمانی وزن 85 کیلوگرم ایستاد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز