خبرگزاری کار ایران

آخرین ایستگاه لیگ برتر والیبال بانوان؛

رقابت نزدیک بانک سرمایه و ذوب آهن برای قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۴۵۱

هفته پایانی لیگ برتر والیبال بانوان روز دوشنبه 23 اسفندماه با دو دیدار پیگیری خواهد شد تا پانزدهمین دوره این رقابت‌ها به پایان برسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهاردهم و پایانی پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان کشور جام «شهدای منا» روز دوشنبه 23 اسفندماه با دو دیدار در شهرهای تهران و اصفهان پیگیری خواهد شد.
در نخستین مسابقه و در خانه والیبال تهران، تیم بانک سرمایه که هم اکنون با 9 برد و 27 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد، میزبان پارس شیراز خواهد بود.
پارس شیراز با دو برد و هفت امتیاز در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر والیبال بانوان قرار دارد و در آخرین دیدار خود برای کسب سومین پیروزی در این رقابت‌ها تلاش خواهد کرد.
دیدار رفت دو تیم 23 دیماه در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد و بانک سرمایه سه بر صفر به پیروزی رسید، بانکی‌ها در دیدار برگشت نیز به دنبال کسب دهمین برد خود هستند تا با اقتدار قهرمانی را جشن بگیرند.
تیم والیبال ذوب آهن اصفهان در دومین مسابقه هفته پایانی لیگ برتر در اصفهان میزبان شهرداری تبریز است.

در صورتی که ذوب آهن حریف خود را با کسب سه امتیاز شکست دهند و پارس شیراز برابر بانک سرمایه فاتح سه امتیازی باشد، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به ذوب آهن می‌رسد.
ذوب آهن هم اکنون با هشت برد و 24 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و شهرداری تبریز با یک برد و سه امتیاز در جایگاه ششم لیگ برتر بانوان است. دیدار رفت دو تیم در تبریز سه بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.
تیم‌های دانشگاه آزاد (هفت برد و 21 امتیاز) و سایپا تهران (5 برد و 14 امتیاز) با کسب رتبه‌های سوم و چهارم جدول به کار خود در لیگ برتر والیبال بانوان سال 95 پایان دادند و این هفته مسابقه‌ای ندارند.

برنامه دو دیدار هفته پایانی لیگ برتر والیبال بانوان به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 11
بانک سرمایه – پارس شیراز

اصفهان، سالن ملت، ساعت 11
ذوب آهن اصفهان – شهرداری تبریز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز