خبرگزاری کار ایران

کدخدایی در پاسخ به ایلنا:

تاکنون در مورد تبلیغات زودهنگام انتخاباتی به کسی تذکر ندادیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۳۷۹

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون در مورد انتخابات به کسی تذکر ندادیم اما این مساله در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عباسعلی کدخدایی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه برخی از هم‌اکنون تبلیغات زودهنگام خود را آغاز کردند و حتی به سفرهای استانی می‌روند. آیا در این مورد تذکری به فردی داده شده است، گفت: شورای نگهبان به وظایف قانونی خود عمل خواهد کرد و این مسائل رصد می‌شود.

او ادامه داد: همچنین دستگاه‌های اجرایی و انتظامی هم باید در این باره براساس قانون عمل کنند.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سوال ایلنا مبنی بر اینکه آیا تاکنون به فردی هم تذکر داده‌اید، اظهار داشت: تاکنون خیر اما این مساله در دست بررسی است.

کدخدایی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به اظهارات اخیرتان مبنی بر اینکه ای کاش وزیر اطلاعات وقت در نشست تایید صلاحیت آیت‌الله هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ حضور نمی‌یافت، تصریح کرد: من گفتم ای کاش آن مساله رخ نمی‌داد تا رسانه‌ها به آن مساله دامن بزنند. ما براساس قانون عمل خواهیم کرد و از همه مراجع براساس قانون استعلام کرده و نظرات آنها را می‌شنویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز