خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوانشهر خبر داد:

رشد ۲۴ درصدی افتتاح پروژه‌های عام المنفعه در شهرستان رضوانشهر

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۶۴۷

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه امسال ۲۰ میلیارد تومان طرح در دهه فجر به بهره برداری رسید، تاکید کرد: این مقدار نسبت به سال گذشته رشد ۲۴ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، عسگر حسنی‌پور ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه با بیان اینکه شهرستان رضوانشهر یکی از شهرستان با پتانسیل  بالا در زمینه های مختلف است، اظهار کرد: رضوانشهر با ۸۰ هزار جمعیت در دو بخش مرکزی و پره سر و چیزی حدود ۶۰ درصد جمعیت روستایی فعالیت گسترده ای را در زمینه کشاورزی و دامپروری داراست.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه حدود ۳ تا ۴ کلیومتر راه روستایی در این شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: عمده روستائیان ساکن در نوار ساحلی به صید و صیادی می پردازند .

وی سپس به  کارخانه چوکا و اشتغال ۴۰۰ نفری درآن اشاره کرد و افزود: همچنین در سد شفارود که جمعیتی مردم شهرستان مشغول به کارهستند.

حسنی پور از با بیان اینکه امسال ۲۰ میلیارد تومان طرح در دهه فجر به بهره برداری رسید تاکید کرد: این مقدار نسبت به سال گذشته رشد ۲۴ درصدی را نشان می دهد.

وی همچنین به نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر اشاره کرد و بیان داشت:با ورود راه آهن به این شهرستان و افتتاح سد شفارود گام بزرگی در راستای توسعه شهرستان برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز