خبرگزاری کار ایران

اعتراض جعفرزاده ایمن‌آبادی به گزارش‌ قالیباف؛ دروغ نگو

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۷۶۹

نماینده مردم رشت باصدای بلند به گزارش شهردار تهران درباره حادثه پلاسکو اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا،  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در بخش دیگری از گزارش قالیباف درباره حادثه پلاسکو، ناگهان فریاد زد "دروغ نگو".

این فریاد نماینده رشت منجر به توقف قرائت گزارش ازسوی قالیباف شد.

در ادامه این نماینده مجلس  گفت: چیزی که می‌گویید با آنچه وزیر کشور گفت تفاوت دارد. یا شما دروغ میگویی یا وزیر. اگر وزیر دروغ گفته باید با او برخورد شود و اگر تو دروغ میگویی هم همچنین.

این مسئله باعث شد مهردادلاهوتی نمایکده لنگرود با عجله خود را به جعفرزاده برساند تا مانع از ادامه صحبتش شود. همچنین نادر قاضی پور نیز خطاب به نماینده رشت با صدای بلند گفت: بنشین سرجایت.

لحظه ای بعد بهروز نعمتی نیز خود را به قائله رساند و با صدای بلند خطاب به نماینده رشت گفت: چرا فریاد میزنی. بنشین. مگر اینجا جای فریاد زدن است.

این درحالی بود که پس از آنکه چند نماینده به دلیل این برخورد نعمتی با او صحبت کرده تا جلویش را بگیرند، این نماینده عضو فراکسیون مستقلین ولایی به همکارانش چشمک زد. چشمکی که یادآور چشمک معروف او در جلسه کمیسیون ویژه برجام در مجلس نهم بود. همان چشمکی که موجبات معروفیت نعمتی و امکان حضورش در لیست امید پایتخت را فراهم کرد.

با این حال این پایان ماجرا نبود. لحظه ای بعد کمال دهقانی، سیدفرید موسوی و پروانه مافی از اعضای فراکسیون امید نیز خود را به این قائله رساندند و از جعفرزاده حمایت کردند.

پروانه مافی خطاب به نعمتی گفت: چه کارش دارید؟! بگذارید حرفش را بزند!

فرید موسوی هم در ادامه به آرامی به یکی از نمایندگان گفت: این گزارش صحیح نیست و دروغ می‌گوید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز