خبرگزاری کار ایران

توسط رییس کمیسیون عمران انجام شد؛

پرداختن به حواشی به جای ارائه گزارش تخصصی حادثه پلاسکو

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۷۴۲

درحالی که برخی نمایندگان تاکید داشتند که ارائه گزارش قالیباف در صحن علنی مجلس باید پس از ارائه گزارش کمیسیون عمران مطرح شود تا احیانا دفاعیات شهرداری بدون توضیحات کارشناسی کمیسیون مربوطه، ذهن نمایندگان را از واقعیت و علل اصلی بروز حادثه پلاسکو منحرف نکند، رییس کمیسیون عمران بجای ارائه گزارش تخصصی، بیشتر به حواشی و تعارفات پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، درحالی که برخی نمایندگان تاکید داشتند که ارائه گزارش قالیباف در صحن علنی مجلس باید پس از ارائه گزارش کمیسیون عمران مطرح شود تا احیانا دفاعیات شهرداری بدون توضیحات کارشناسی کمیسیون مربوطه، ذهن نمایندگان را از واقعیت و علل اصلی بروز حادثه پلاسکو منحرف نکند، محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران بجای ارائه گزارش تخصصی، بیشتر به حواشی و تعارفات پرداخت و بیش از نیمی از زمان قرائت این گزارش را به تشکر و تقدیر از همکاری شهرداری و وزارت کشور و دیگر مسئولان اختصاص داد.

بنابر تصمیم هیات رییسه بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس، پیش از ارائه گزارش وزیر کشور و شهردار تهران، روسای کمیسیون‌های مربوطه به نمایندگان گزارش دادند که بر این اساس، به ترتیب محمدجواد کولیوند رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران و امینی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به صحن گزارش دادند.

سلمان خدادادی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، محمدرضا نجفی رییس کمیته بررسی حادثه پلاسکو در مجمع نمایندگان استان تهران و فاضلی رییس اتاق اصناف نیز گزارش خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز