خبرگزاری کار ایران

شمسایی: در نیم‌فصل دوم هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۳۰

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در باره پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل آذرخش بندرعباس می‌گوید: در این بازی به دنبال سه امتیاز بودیم و می‌خواستیم به چهارمین پیروزی متوالی‌‌مان برسیم.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی در خصوص شرایط بازی‌ها در ادامه فصل گفت: در نیم‌‌فصل دوم تمام بازی‌ها سخت است و نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم چه اتفاقی رخ خواهد داد، مانند بازی یاسین‌پیشرو و مس سونگون که هیچ‌کس پیش‌بینی نمی‌کرد تیم یاسین‌پیشرو بتواند تیم مس را در تبریز شکست دهد. در دیدار مقابل آذرخش نیز ما به گل برتری رسیدیم و بعد از آن به خوبی از برتری‌مان محافظت کردیم و توانستیم به خواسته‌مان که کسب سه امتیاز بود، دست پیدا کنیم. من هیچ وقت در مورد داوری صحبت نکرده‌ام. حتی در بازی‌هایی که تیم ما شکست خورده و این باخت فنی هم نبوده است سعی کردم در مورد قضاوت داوران صحبت نکنم. معتقدم همانطور که ممکن است من یا بازیکن در زمین اشتباه کنیم همانطور هم ممکن است داور اشتباه کند.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در ادامه در مورد دیدار حساس هفته آینده این تیم مقابل مس سونگون می‌گوید: در بازی دور رفت مقابل این تیم در زمین خودمان و در عین شایستگی شکست خوردیم. افضل یکی از بهترین مربیان لیگ است، من خودم شاگرد او بودم و می‌دانم از بازیکنانش چه می‌خواهد. این بازی برای تیم ما و مس حکم رسیدن به تیم صدرنشین را دارد و مطمئناً گیتی‌پسند هم منتظر فرصت است تا فاصله خود را با سایر تیم‌ها زیاد کند.

شمسایی خیلی خوب می‌داند که بازی بسیار سختی را پیش رو دارد: به طور قطع با مدیریت خوب تیم مس و هواداران پرشورش روز سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما ما هم فقط برای گرفتن سه امتیاز به زمین خواهیم رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز