خبرگزاری کار ایران

اشکانی: تلاش می‌کنم تا نظر شورای فنی کشتی فرنگی تامین شود/ استرس مسابقات جام تختی خیلی بالا بود

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۲۰۷

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خصوص سطح رقابت‌های جام بین المللی تختی گفت: این مسابقات برای اولین بار به‌صورت تیمی برگزار شد به همین دلیل استرس و فشار روانی این رقابت‌ها بسیار بالا بود.

علی اشکانی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در رابطه با سطح فنی رقابت‌های جام بین المللی تختی گفت: برای نخستین بار این مسابقات به صورت تیمی برگزار شد و نحوه برگزاری این مسابقات باعث شد که فشار و استرس زیادی به کشتی گیران و مربیان وارد شود.

وی با یادآوری این موضوع که این مسابقات به شکل فعلی تجربه بسیار خوبی برای ما بود گفت: حضور تیم‌های قدرتمند و طراز اول دنیا در این رقابت‌ها بر سطح فنی و کیفی آن افزوده بود.

نایب قهرمان کشتی فرنگی جهان در خصوص اینکه آیا این مسابقات خروجی خوبی برای کادر فنی تیم ملی در پی داشته است یا خیر گفت: ما مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی را در اسفند ماه پیش رو داریم، برهمین اساس توانستیم 70 درصد تیم ملی برای جام جهانی را از مسابقات جام تختی استخراج کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رابطه با اولتیماتوم شورای فنی به خودش نیز در خاتمه تاکید کرد: نصایح و نظرات اعضای شورای فنی برای کادر فنی تیم ملی حجت است و تمام سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا نظر این بزرگان کشتی فرنگی تامین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز