خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی

مردم، پرمعنا و شکوهمند در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی حضور یافتند

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۰۸۸

در فراکسیون امید مجلس، مدافع و حامی توسعه فعالیت های حزبی در کشور خواهیم بود.

به گزارش ایلنا ، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در اولین کنگره حزب کارگزاران استان مازندران صبح امروز در سالن شهید هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  به عنوان آخرین سخنران این مراسم، اظهار داشت: مردم، پرمعنا و شکوهمند در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی حضور یافتند.

نجفی با بیان اینکه معتقدم استفاده از تجربیات دنیا برای فعالیت های حزبی می تواند به توسعه سیاسی و اقتصادی کشور کمک کند، افزود: در فراکسیون امید مجلس، مدافع و حامی توسعه فعالیت های حزبی در کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در واپسین روزهای بررسی برنامه ششم، بند خوبی برای فعالیت های حزبی تصویب شد و امیدواریم فضای حمایت از احزاب، تقویت شود، گفت: با توجه به برگزاری دو انتخابات مهم که سال آینده برگزار می شود امیدواریم شاهد حضور و نقش آفرینی و فعالانه احزاب در کشور و به ویژه حزب کارگزاران باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: شایسته است دولت هرچه زودتر لایحه جامع انتخابات را به مجلس ارائه کند و امیدواریم از سرفصل های مهم این لایحه، توجه به نقش احزاب در انتخابات و مقاطع مختلف سیاسی کشور باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز