خبرگزاری کار ایران

منتظری مطرح کرد:

پیش‌بینی سرمایه‌گذاری هزار میلیاردی در حوزه صنعت گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۰۳۱

رئیس سازمان صنعت و معدن گیلان از پیش‌بینی سرمایه‌گذاری هزار میلیاردی در حوزه صنعت گیلان در سال 95 خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری در جریان بازدید خبرنگاران از واحدهای تولیدی  این شهرستان اظهار کرد: گیلان قطب صنایع سلولزی کشور محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن گیلان به فعالیت 2 هزار و 600 واحد فعال کوچک و بزرگ تولیدی در گیلان اشاره کرد و افزود: شرایط فعالیت واحدهای تولیدی با توجه به کوچک بودن استان بسیار با اهمیت است.

وی با اشاره به وجود 450 نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت پارس خزر در کشور، خاطرنشان کرد: گیلان در تولید محصولات غذایی، دارویی، بهداشتی و فولادی از استان‌های مطرح در کشور است.

منتظری به وجود آب بسیار برای احداث واحدهای فولادی در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: راه‌اندازی راه‌آهن در استفاده از مواد اولیه واحدهای تولیدی از استان‌های دیگر حائز اهمیت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به مصرف سالانه یک‌میلیون و 600 هزار متر مکعب صنایع سلولزی در کشور اشاره کرد و افزود: سالانه 600 هزار متر مکعب صنایع سلولزی در کشور تولید می‌شود و نیاز باقی‌مانده را از طریق واردات تامین می‌کنیم.

منتظری با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت گیلان از 360 میلیارد تومان در سال 92 به 420 میلیارد تومان در سال 93 افزایش پیدا کرده، خاطرنشان کرد: سال گذشته 710 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان انجام شده است.

وی به پیش‌بینی سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومانی در حوزه صنعت گیلان در سال 95 اشاره کرد و یادآور شد: در 9 ماه امسال هدف‌گذاری سرمایه‌گذاری مذکور تحقق پیدا کرده است.

منتظری با اشاره به برنامه‌ریزی برای تولید سالانه یک‌میلیون متر مکعب صنایع سلولزی در گیلان انجام شده، بیان کرد: راه‌اندازی صنایع سلولزی در استان نیازمند تهیه مواد اولیه و زراعت چوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز