خبرگزاری کار ایران

در رشته حفظ کل مسابقات کشوری قم به دست آمد؛

کسب رتبه اول مسابقات قرآنی مدهامتان کشور توسط قاریان خوزستانی

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۹۰۸

استان خوزستان در مسابقات کشوری قرآنی مدهامتان که به میزبانی استان قم برگزار شد، توانست رتبه اول رشته حفظ کل را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در مرحله نهایی مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که ٢٤ تا ٢٧ آذرماه به میزبانی استان قم برگزار شد، خوزستان توانست رتبه اول رشته حفظ کل را به دست آورد.

در این مسابقات، ١١ نفر برگزیده‌ی استانی از خوزستان در رشته‌های قرائت و حفظ کل در دو بخش خواهران و برادران و حفظ ٢٠ جزء، تفسیر ویژه ائمه جماعات، اذان و ترتیل در بخش برادران به مرحله کشوری اعزام شدند.

سید مهدی موسوی‌نسب از کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد امام جعفر صادق(ع) اهواز توانست رتبه اول این دوره از مسابقات را در رشته حفظ کل کسب کند.

 در آیین پایانی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد، ٣٣ برگزیده مسابقات در رشته‌های حفظ کل، حفظ ٢٠ جزء، قرائت، ترتیل، اذان، تفسیر، قرائت زیر ١٨ سال، حفظ پنج جزء زیر ١٨ سال و اذان زیر ١٨ سال در بخش برادران و هم‌چنین رشته‌های حفظ کل و قرائت در بخش خواهران معرفی و تجلیل شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز