خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنفی معلمان خبر داد؛

ابطال انتخابات کانون صنفی معلمان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۲۹۷

یک فعال صنفی معلمان خراسان از بروز یک سری اتفاقات و ابطال انتخابات هیات مدیره کانون صنفی معلمان خراسان رضوی خبر داد.

جواد لعل محمدی عضو کانون صنفی معلمان خراسان در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: روز گذشته، جمعه (پنجم آذرماه)، انتخابات هیات مدیره کانون صنفی معلمان خراسان رضوی باطل اعلام شد.

این فعال صنفی معلمان در ادامه گفت: وظیفه بلاشرط نمایندگان استانداری در برگزاری انتخابات، فقط تأئید صحت و سلامت آراء مأخوذه است و جز نقش نظارتی هیچ وظیفه دیگری ندارند . اما رفتار نمایندگان استانداری خراسان به عنوان سخنران و مجری و توزیع کننده برگه های رأی، استقلال عمل معلمان را خدشه‌دار ساخت .

لعل محمدی ادامه داد: دخالت نماینده استانداری در ورود غیر موجه افراد مختلف و عدم دریافت کارت شناسائی و حکم کارگزینی و توزیع فله ای تعرفه های رأی توسط نماینده استانداری و عدم دریافت امضا از دریافت کنندگان تعرفه ها ؛ کل این انتخابات را با شبهه و شائبه  و اعتراض معلمان مواجه کرد.

این عضو کانون صنفی معلمان خراسان  در پایان افزود : هر چند که آراء معلمان و انتخابات 5 آذر توسط  هیأت رئیسه ابطال شد؛ اما معلمان خراسان  به عدم پاسخگوئی استانداری و دخالت آشکار در امور انتخابات کانون صنفی معترضند و هر چند که مأیوس از این گونه رفتارها شده ایم اما امیدواریم در انتخابات آتی، شاهد جنین دخالت هائی نباشیم و نمایندگان استانداری صرفا به وظایف خود در نقش ناظر عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز