خبرگزاری کار ایران

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد گیلان خبر داد:

برگزاری دوره‌های مهارتی برای اعضای هیات علمی حق التدریس و مدعو

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۰۵۴

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از برگزاری دوره‌های مهارتی برای اعضای هیأت علمی حق التدریس و مدعو خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، دوازدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان، رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان و جمعی از رؤسای واحدها و مراکز آموزشی و رؤسای شوراهای تخصصی این استان به میزبانی واحد رشت در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

علیرضا امیرتیموری، دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تشکر از تلاش همه اعضاء در جهت تلاش برای ارتقاء بخشیدن به کیفیت و کمیت در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان،ضمن اعلام آمادگی شرکت همه جانبه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در راهپیمایی یوم ا.. 13 آبان در جهت حمایت از مقام عظمای رهبری و ولایت، گفت:عزت، آزادی و حق ‌طلبی مردم در این روز تاریخی نظام اسلامی که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است و تقارن این روز مهم تاریخی با ایام ماه محرم موجب خواهد شد تا اهمیت این روز بیشتر بیان شود و این تقارن می‌تواند به آگاهی‌بخشی بیشتر با توجه به  درس‌های عزت، شرف،آزادگی، حق‌ طلبی و ایستادگی واقعه عاشورا به این زمینه بیفزاید.

وی تأکید کرد: راهپیمایی یوم ا.. 13 آبان ، امسال نیز مانند سالهای گذشته برگزار خواهد شد و حضور همگانی اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی خصوصا دانش آموزان و دانشگاهیان در این مراسم پررنگ تر خواهد بود و کارکنان ، اعضای هیأت علمی و دانشجویان واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی نیز دوشادوش دیگر اقشار، با حضور همه جانبه در راهپیمایی این روز تاریخی، شرکت خواهند کرد .

امیرتیموری با اشاره به تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مرکز استان خاطر نشان کرد: رؤسای واحد های دانشگاهی استان با تشکیل این ستاد در واحد های دانشگاهی استان و اهتمام ویژه در این امر مهم، ضمن ارسال منظم گزارش فعالیت های انجام شده در جهت اجرای برنامه های مصوب این شورا در سطح واحد های دانشگاهی کوشا باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به ممنوعیت تدریس اعضای هیأت علمی کمتر از مرتبه استادیار در مقاطع کارشناسی ارشد، تصریح کرد: تمام اعضای هیأت علمی که در واحد های دانشگاهی تدریس می کنند باید دارای مجوز و کد تدریس باشند و از تدریس افراد بدون مجوز های لازم ممانعت به عمل خواهد آمد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از برگزاری دوره های مهارتی برای اعضای هیأت علمی حق التدریس و مدعو خبر داد و خاطر نشان کرد: مسئولین برنامه ریزی در واحد های دانشگاهی جهت ارتقای کیفیت آموزش توسط اعضای هیأت علمی مدعو باید چند دوره کوتاه مدت مهارتی برای آنان پیش بینی کنند و ارائه کد تدریس برای اعضای هیأت علمی حق التدریس و مدعو باید منوط  به گذراندن این دوره ها باشد.

امیرتیموری هر  چه پربارتر برگزاری برنامه های هفته پژوهش در واحد های دانشگاهی استان گیلان را خواستار شد و بیان داشت: با اطلاع رسانی مناسب و همگانی ، فرمهای طراحی شده در اختیار کلیه اعضای هیأت علمی کلیه گروه های آموزشی قرار گیرد و کلیه اعضای هیأت علمی در سطح واحد ها می توانند با ارائه مقالات و سخنرانی ها در هر چه بهتر و باشکوه تر برگزاری این هفته همکاری و فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه دهه چهارم فعالیت دانشگاه، دهه کیفی‌سازی است اذعان داشت: دهه چهارم فعالیت دانشگاه دهه کیفی سازی فعالیت ها بوده و واحد های دانشگاهی تلاش کنند تا توجه به کیفیت در امور آموزشی و پژوهشی را در جهت اعتلای هر چه بیشتر این مجموعه بزرگ در سرلوحه کارهای خود قرار دهند و در این راه گام بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز