خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:

توجه به امر آموزش در تحقق اهداف سازمانی با اهمیت است

کد خبر : ۴۱۸۰۳

مهندس «حاتم ناروئی» در دیدار با رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور اظهار داشت: مدیران و پرسنل و کارکنان سازمان ها و دستگاههای اجرایی در طی دوران ماموریت بایستی برنامه های آموزشی منظم (برطبق طرح مشخص) داشته باشند و آموزش و یادگیری باید در زندگی افراد رسوخ کرده و همیشه و در همه جا صورت پذیرد.

ایلنا - زاهدان مهندس «حاتم ناروئی» در دیدار با رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور اظهار داشت: مدیران و پرسنل و کارکنان سازمان ها و دستگاههای اجرایی در طی دوران ماموریت بایستی برنامه های آموزشی منظم (برطبق طرح مشخص) داشته باشند و آموزش و یادگیری باید در زندگی افراد رسوخ کرده و همیشه و در همه جا صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا: وی افزود: آموزش مدیران و کارکنان می بایست به طور مستمر و همگام با تحولات سازمان و محیط بیرونی برای ارتقاء کیفیت فعالیت ها صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اجرای دوره های آموزشی برای مدیران و کارکنان در زمینه های مدیریت و فنون اداری یکی از وظایف دفتر آموزش و پژوهش است، تصریح کرد: مدیریت و برنامه ریزی نیروی انسانی نقش اساسی در هدایت و افزایش بهره وری، توانایی و ظرفیت های نیروی انسانی دارد.

وی بیان داشت: آموزش و پژوهش به عنوان زیر ساخت توسعه و برنامه‌ریزی باید به طور ویژه مورد توجه مسئولان و مدیران قرار گیرد.

آقای ناروئی با تاکید بر اینکه باید به مقوله پژوهش بیش از پیش اهمیت داده شود، اظهار داشت: باید به تولید علم توجه شود چرا که مقدمه تولید علم موثر و پایه و اساس آن تحقیق و پژوهش است.

در ادامه این دیدار رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور به نقش آموزش و اهمیت آن در توانمندسازی و ارتقاء بینش و مهارتهای نیروی انسانی و کارآمدی سازمانها تاکید نموده و جایگاه دفتر آموزش و پژوهش را در این خصوص مهم دانستند.

"دکتر مهدوی" با اشاره به سه ویژگی سازمان‌های پیشرو در زمینه‌های رشد اقتصادی و صنعتی تصریح کرد: ماموریت دقیق، ساختار مناسب و سرمایه انسانی ماهر از جمله این ویژگی‌های اثرگذار در مدیریت این کشورها است.

وی با تاکید بر افتتاح بانک اطلاعاتی مدیران کشور و ثبت‌نام مدیران استانی در آن، بیان کرد: با افتتاح بانک اطلاعات مدیران، امکان دسترسی و بهره‌برداری از بانک در اختیار مدیران ارشد استانی و ملی قرار می‌‌گیرد و آنان می‌توانند اطلاعات مدیران را مورد استفاده قرار دهند.

وی از ثبت‌نام 65 هزار مدیر در بانک اطلاعات مدیران کشور خبر داد و گفت: در سیستان و بلوچستان 300 نفر از مدیران ادارات، آموزش‌های ارتقا مدیریت را در سال‌جاری می‌گذرانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز