خبرگزاری کار ایران

راضیه علیرضایی خبر داد:

برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در قزاقستان با محوریت خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۶۳۵

رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در قزاقستان با محوریت خراسان رضوی خبر داد.

راضیه علیرضایی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: این نمایشگاه با مشارکت شرکت‌ها و واحدهای توانمند کشور و استان در شهر چیمکنت قزاقستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه از استان خراسان رضوی هستند، افزود: در این نمایشگاه حدود ۶۰ شرکت و واحد تولیدی کشور در قالب یک هیات ۱۰۰ نفره، در زمینه‌های تجهیزات گلخانه، سازه، مصالح ساختمانی، دارو، تولید قطعات، فرآورده‌های غذایی، تجهیزات پزشکی، کاشی و سرامیک، چسب و رزین، پوشاک، چوب، صنایع دستی، پسته و غیره حضور خواهند داشت.

علیرضایی تصریح کرد: ۴ پاویون شامل پاویون‌های اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی به نمایندگی از ۳۰۰ شرکت بازرگانی و تولیدی، صادرکنندگان نساجی و پوشاک، اتاق اصناف و شورای مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان نیز در حاشیه نمایشگاه مذکور تشکیل خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه ۳۰ درصد صادرات ایران به قزاقستان از خراسان رضوی انجام می‌شود، افزود: در این نمایشگاه در قالب نشست‌ها و مذاکرات، راه‌های تقویت تجارت با قزاقستان مورد پیگیری قرار می‌گیرد و ظرفیت‌های جدید تولید در حوزه‌های مصالح ساختمانی، پتروشیمی، ساخت و ساز و دانش نوین، معادن، محصولات غذایی و اولویت‌های سرمایه گذاری در فراورده‌های تبدیلی و محصولات کشاورزی، مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز