خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر خبر داد:

اشتغال‌زایی بیش از 4 هزار نفر با ثبت 481 شرکت تعاونی در رودسر

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۵۷۶

فرماندار رودسر از ثبت 481 شرکت تعاونی در سامانه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و اظهارکرد: این تعاونی‌ها با 14هزار و 430 نفر عضو برای چهار هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی ظهر امروز در جلسه تشکیل و تاسیس تعاونی توسعه و عمران این شهرستان بیان کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهرستان ارتقای مباحث عمرانی در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه رودسر در بخش کشاورزی فعال است، خاطرنشان کرد: رودسر دارای ظرفیت‌های خوبی در صنعت و گردشگری است.

فرماندار رودسر از ثبت 481 شرکت تعاونی در سامانه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: این تعاونی‌ها با 14 هزار و 430 نفر عضو برای چهار هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

جانبازی با بیان اینکه تشکیل تعاونی‌ها با هم‌افزایی می‌تواند در توسعه و عمران رودسر جهش ایجاد کند، بیان کرد: سهم شهرستان رودسر در بخش تعاونی از 25 درصد تاکنون شش درصد محقق شده است.

جانبازی تصریح‌کرد: خدمات 10 شرکت‌تعاونی‌سردخانه با ظرفیت‌بیش از 15 هزارتن از دیگر فعالیت‌های تعاونی در رودسر است.

فرماندار رودسر صید 500 تن انواع ماهیان‌توسط 13 پره تعاونی، 30 درصد حمل و نقل توسط تاکسیرانی و تاکسی بی‌سیم، تحویل 240 واحد مسکن مهر را از جمله فعالیت‌های تعاونی در رودسر عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز