خبرگزاری کار ایران

با حضور رضا مسرور صورت گرفت؛

رونمایی از سردیس پروفسور سمیعی در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۶۹۴

در مراسمی از سردیس پروفسور سمیعی چهره ماندگار ایرانی و رئیس‌فدراسیون جهانی جراحان مغز و اعصاب دنیا با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و پروفسور سمیعی در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی این سازمان رونمایی شد.

 به گزارش ایلنا از بندر انزلی، در این مراسم پروفسور مجید سمیعی ضمن اظهار قدردانی از فعالیت‌های موثر این منطقه در بحث گردشگری و تجارت گفت: برای مسرور و پرسنل سازمان منطقه آزاد انزلی که خدمات بزرگی را برای ایران عزیز ما در سطح جهان انجام می دهند از صمیم قلب موفقیت روز افزون را آرزومندم.

چهره برجسته پزشکی جهان با تشکر از هنرمندانی که سردیس وی را در منطقه آزاد انزلی طراحی و خلق کردند، اظهار امیدواری کرد که این سردیس میمنتی برای پیشرفت سریع کارها و انگیزه‌ای برای همه افراد فعال در این منطقه و استان باشد.

پروفسور سمیعی در پایان اعلام کرد که رونمایی از این سردیس را به فال نیک گرفته و امیدوارم که این سردیس انگیزه بیشتری برای دانش آموزان و دانشجویان به جهت رسیدن به هدف و آرمان‌های بزرگ علمی باشد.

مسرور مدیرعامل سازمان در این دیدار با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای تکمیل زیرساخت‌های استان و کشور صرف می‌کنیم، اظهار داشت: با عنایت به پروژه‌های زیرساختی،توسعه‌ای و در حال احداثی همچون مجتمع بندری کاسپین و برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای توسعه روابط با کشورهای حاشیه دریای خزر، مطمئن هستیم که در سال‌های آتی این منطقه به عنوان یک منطقه آزاد توانمند در زمینه تولید، صادرات و گردشگری به کشورهای حاشیه خزر و همسایه در سطح بین‌المللی معرفی خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: حضور شما به عنوان دانشمند مطرح ایرانی در این منطقه موجب افتخار و مسرت ما و شهروندان منطقه بوده و به عنوان یک گیلانی بر این باورم که جنابعالی به عنوان مفاخر و مشاهیر ایران در سطح جهان، الگویی ارزشمند برای خودباوری جوانان کشورمان و معرفی توانمندی‌ها و استعدادهای درخشان ایرانیان در سطح دنیا هستید .

گفتنی است پیش از این مراسم پروفسور سمیعی در نشستی با مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، از آخرین‌اقدامات و برنامه‌های‌سازمان در حوزه‌های‌پروژه‌های زیرساختی و برنامه‌های توسعه‌ای منطقه آزاد انزلی مطلع شد.

بازدید از محدوده فاز تجارت و گردشگری، مرکز تفریحات دریایی و مجتمع بندری کاسپین از مهمترین برنامه‌های دیدار پروفسور سمیعی از منطقه آزاد انزلی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز