خبرگزاری کار ایران

درآستانه‌بزرگداشت روزخانواده عنوان شد:

برخورداری بالغ بر 8 هزار بازنشسته از خدمات بیمه تامین اجتماعی شیروان

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۹۸۵

رئیس شعبه‌شهید نظام تامین اجتماعی شیروان از برخورداری 8 هزار و 686 بازنشسته از خدمات بیمه تامین اجتماعی این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، مهدی نوری در آستانه بزرگداشت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان با اشاره به نامگذاری روز خانواده و تکریم از بازنشستگان در تقویم رسمی کشور در 25 ذی الحجه مطابق با ششم مهرماه بازنشستگان راگنجینه هایی سرشار از تجربه وتخصص برشمرد.

وی افزود: به همین مناسبت هر ساله مراسم تجلیل وتکریم از این بزرگواران از طرف سازمان تامین اجتماعی در سراسراستانها برگزار می شود.

رئیس شعبه شهید نظام تامین اجتماعی شیروان ازبرگزاری همایش بزرگ روز خانواده و تکریم از بازنشستگان و مستمری بگیران،بازماندگان، از کار افتادگان تامین اجتماعی خراسان شمالی در 6 مهرماه امسال از سوی اداره کل تامین اجتماعی استان خبر داد.

وی اهداف برگزاری این همایش را پاسداشت مقام و منزلت قشر معزز بازنشستگان و مستمری بگیران عنوان کرد.

نوری با بیان این که درحال حاضر شعبه شهید نظام تامین اجتماعی شیروان 3 هزار و 510 پرونده مستمری بگیر(بازنشسته،ازکارافتاده،فوت شده)داریم، گفت:از این تعداد پرونده 4 هزار و 872 نفرحقوق‌بگیر، 3 هزار و 814 نفرتحت تکفل مستمری بگیرکه مجموعا 8 هزار و 686 نفر در این بخش هستند که تحت حمایت وپوشش در این شهرستان قرار دارند.

وی با اشاره به جمعیت 155 هزار نفری شهرستان شیروان، گفت: بیش از 60 هزار نفر از مردم این شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

نوری تعداد بیمه شدگان اصلی شهرستان شیروان را 21 هزارنفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 12 هزار و 700 نفربیمه شده اجباری که (ازطریق اشتغال در کارگاه ها بیمه هستند) و الباقی بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد وخاص می‌باشند که به صورت خویشفرمایی بیمه شده اند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز