خبرگزاری کار ایران

پس از صعود ساحلی‌بازان به جامجهانی؛

كفاشیان: می‌خواهیم به جمع 4 تیم برتر دنیا برسیم

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۹۰

بازیکنان مدت‌ها در اردو بوده و با تلاش فراوان و بازی‌های سختی که پیش رو داشتند، توانستند سهمیه بازی‌های جام جهانی تاهیتی را کسب و به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا راه پیدا کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال پس از راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به رقابتهای جام جهانی تاهیتی گفت:این تیم با اقتدار امارات را پشت سر گذاشت و سهمیه بازی‌های جام جهانی را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی مقابل امارات و کسب سهیمه بازی‌های جام جهانی تاهیتی گفت: توانمندی‌های ملی پوشان با کسب سهمیه جام جهانی ثابت شد. بازیکنان مدت‌ها در اردو بوده و با تلاش فراوان و بازی‌های سختی که پیش رو داشتند، توانستند سهمیه بازی‌های جام جهانی تاهیتی را کسب و به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا راه پیدا کنند.

وی درادامه افزود: معتقدم قهرمانی در رقابت‌های المپیک آسیایی اتفاقی نبود و بازیکنان ایران با شایستگی این عنوان را کسب کرده و ثابت کردند که در مسیر رشد و جهانی شدن قرار دارند.اکنون این تیم همانند فوتسال که پس از آسیا در جهان به عنوان حریف سرسخت و قدر شناخته شده،شایستگی خود را نشان داده و حالا به فکر جهانی شدن است.تیم ملی فوتبال ساحلی برای جهانی شدن پتانسیل خوب و بالایی دارد و بی شک به هدف خود خواهد رسید.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت:از کادر فنی و کمیته فوتبال ساحلی تشکر می کنم چرا که با برنامه ریزی از سوی کادر فنی و پشتیبانی فدراسیون و کمیته فوتبال ساحلی این تیم توانست علاوه بر راهیابی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه بازیهای جام جهانی را کسب کند.بازهم می گویم این برد امروز مقابل امارات اتفاقی نبود. بازیکنان خوب کار کردند. این پیروزی نتیجه تلاش بازیکنان و کادر فنی بود.

وی گفت: برای اینکه بتوانیم درجام جهانی درخشش خوبی داشته باشیم و جز 4 تیم برتر جهان قرار بگیریم باید برنامه وتدارکات خوبی برای تیم ملی فوتبال ساحلی در نظر بگیریم تا این تیم نشان دهد در جهان حریف سرسختی برای دیگر تیم ها است.

کفاشیان در پایان در خصوص دیدار ایران با برنده دیدار ژاپن و استرالیا گفت: ملی پوشان قبلا با این تیم بازی داشته و مقابل ژاپن باخت نداشتند.معتقدم برد امروز و کسب سهمیه رقابت‌های جام جهانی به بازیکنان انگیزه بالایی داد تا فردا با بازی بسیار خوب و نتیجه مطلوب بتوانند شادی را برای خانواده فوتبال به ارمغان آورند. ما بیشتر به بازی با امارات نیاز داشتیم تا ژاپن و ابتدا برای ما کسب سهمیه رقابتهای جام جهانی بسیار اهمیت داشت. امیدوارم این تیم را پشت سر بگذارند و نتایج درخشان تری را کسب کنند. تیم استرالیا نیز تیم خوبی است و امیدوارم اگر ایران با هریک از این تیم ها به رقابت بپردازد، نتیجه خوبی کسب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز