خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

حوزه رسانه برای همگان یک فرصت است

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۸۳۸

فرماندار آران و بیدگل گفت : چه بخواهیم و چه نخواهیم حوزه رسانه برای همگان یک فرصت نقدی است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، ابوالفضل معینی‌نژاد در مراسم تجلیل از خبرنگاران در خانه شهروند ، حوزه رسانه را فرصتی برای توسعه و پیشرفت شهرستان آران وبیدگل عنوان کرد وگفت : همه مسئولان ادارات باید اعتقاد داشته باشند که حوزه رسانه یکی از ارکان توسعه و پیشرفت هر منطقه ای است .

وی با تاکید براینکه مسئولان باید از طریق رسانه ها مسائل و مشکلات و خدمات دولت در حوزه های مختلف را به اطلاع عموم برسانند، گفت : رسانه ضمن اینکه در جامعه باید انتقاد سازنده داشته باشد ، از ایجاد فضایی که آرامش مردم را به خطر بیاندازد پرهیز کند.

 وی به نقش رسانه در تخریب ، توسعه  و پیشرفت و ایجاد آرامش در جامعه  اشاره کرد وگفت : رسانه ها به جای پرداختن به مسائل اختلافات حزبی ، محلی و سیاسی در جهت توسعه ، پیشرفت و اتحاد همدلی در جامعه تلاش کنند .

 وی اصحاب رسانه را چشم‌بینا و گوش‌شنوای جامعه و حلقه واسط بین مردم و مسئولان دانست و گفت: اگر رسانه ها ارتباط  خوبی بین مردم و مسئولان برقرار کنند قطعا خواهند توانست در توسعه شهرستان کمک کنند .

 در ادامه این مراسم پس از سخنرانی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و عضو شورای اسلامی شهر آران و بیدگل اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان‌های آران وبیدگل به بیان دغدغه های خود پرداختند.

 سید مصطفی دولت آبادی سرپرست خبرگزاری کار ایران (ایلنا) در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ضمن تبریک روز خبرنگار، به نقش رسانه در تنویر افکارعمومی جامعه اشاره کرد و افزود: خبرنگاران متعهد از تمام لذت های شیرین دنیا و در کنار خانواده بودن می‌گذرند تا با تحمل سختی های فراوان و تهدیدهای منفعت طلبان در شرایط سخت و طاقت فرسا پیام آوران صلح و دوستی و بیان دغدغه های مردم و مسئولان باشند.

وی از خبرگزاری ایلنا به عنوان یکی از رسانه‌های تخصصی در حوزه صنعت و کارگری نام برد و گفت : دفتر نمایندگی این خبرگزاری در منطقه فرهنگی کاشان بزرگ طی 16 سال گذشته به عنوان تنها خبرگزاری مستقل با کمترین امکانات توانسته با پوشش بیشترین اخبار خدمات بسیار شایسته ای را در پیگیری مسائل و مشکلات حوزه‌های صنعت، اجتماعی، بهداشتی ، ورزشی ، سیاسی، درمانی ، کارگری و مناسبت‌های مختلف انجام دهد .

وی کسب رتبه سوم تیتر در جشنواره مطبوعات و رتبه اول در پوشش خبری آموزش و پرورش شهرستان کاشان در بین رسانه های این شهرستان را از مهمترین افتخارات این خبرگزاری در منطقه فرهنگی کاشان بزرگ عنوان کرد .

دولت آبادی ، با تاکید برهم افزایی وایجاد وحدت وهمدلی دربین اصحاب رسانه وخبرنگاران منطقه فرهنگی کاشان ، یادآوری کرد: در صورتی که خبرنگاران دارای یک تشکل صنفی منسجم باشند خواهند توانست نسبت به احقاق حق خود اقدام کنند.

شایان ذکراست در پایان مراسم با حضور دهقانی پیشکسوت اصحاب رسانه منطقه فرهنگی کاشان و کشور ، فرماندار ، جمعی از مسئولان ادارات و اعضای شورای اسلامی شهرآران و بیدگل از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز