خبرگزاری کار ایران

معاون ساماندهی امور جوانان مطرح کرد:

ایجاد شوق و باور در دل جوانان با توفیق در کسب جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۷۱۲

معاون ساماندهی امور جوانان در پیامی کسب جایزه بهترین بازیگر جشنواره بین‌الملی کن را به شهاب حسینی و موفقیت اصغر فرهادی در این جشنواره را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا رستمی در پیامی به شرح زیر کسب جایزه بهترین بازیگر جشنواره بین الملی کن را به شهاب حسینی تبریک گفت.

هنرمند جوان و توانمند؛

جناب آقای شهاب حسینی

توفیق شما در کسب جایزه بهترین بازیگر جشنواره بین الملی کن، شوق و باور در دل جوانان ایجاد کرده است.

جایزه جهانی شما از این جهت ارزشمند است که جوانان می توانند به توانایی خود در رشته ها و زمینه های گوناگون به خود ایمان آورده و باور داشته باشند در سایه استعداد ذاتی خود و تلاش بسیار که شما در کارهایتان به وضوح آینه آن بوده اید می توانند به قله های موفقیت در سطح ملی و بین المللی دست یابند. همچنین این پیروزی ارزشمند شما به ارتقای هویت و غرور ملی جوانان کمک موثر می نماید.

موفقیت در جشنواره بین المللی کن در روز میلاد منجی عالم بشریت و در هفته جوان، آن هم توسط جوانی از همین مرز و بوم را به شما و تمامی جوانان تبریک عرض کرده و امیدوارم این شوق ها بدل به باور هایی شود تا تمامی جوانان پیگیرانه و مسرانه به پیشتازی خود در ابعاد ملی و بین الملی بیاندیشند.خداوند همواره یار و یاور تان باشد.»

وی همچنین در پیامی موفقیت اصغر فرهادی در جشنواره بین الملی کن  را تبریک گفت متن این پیام به شرح زیر است:

«هنرمند ارزشمند؛

جناب آقای اصغر فرهادی

موفقیت های پی در پی سینمای شما در میان جوانان موجی از شوق، انگیزه و امید را ایجاد کرده است.

شوق از این بابت که هنرمندی ایرانی می تواند به تکرار به بالاترین قله های هنر در سطح بین الملی دست پیدا کند. انگیزه، که خود را باور کنند و امید، تا دست از تلاش بر ندارند. که به حمد الله همینطور خواهد بود و به ارتقای هویت و غرور ملی جوانان کمک موثر می نماید.

موفقیت در جشنواره بین المللی کن در روز میلاد منجی عالم بشریت و در هفته جوان را به شما و تمامی جوانان تبریک عرض کرده و امیدوارم این شوق ها بدل به باور های شود تا تمامی جوانان پیگیرانه و مسرانه به پیشتازی خود در ابعاد ملی و بین الملی بیاندیشند.خداوند همواره یار و یاور تان باشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز