خبرگزاری کار ایران

نگاهی به وضعیت مسکن مهر در کرمانشاه؛

مسکن مهر "احمدی‌نژاد" همانند اعطای یارانه نقدی‌اش شکست خورد

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۱۲۰

ساخت واحدهای بی‌کیفیت و استفاده از مصالح بی کیفیت و کارگران بی‌تجربه در ساخت واحدهای مسکن مهر این طرح را نیز نظیر اعطای بی‌ضابطه یارانه با شکست مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، در روزهای گذشته احسان احمدی نصر؛ شهردار جوان و پرتلاش بیستون در مصاحبه‌هایی که با برخی از رسانه‌های استان کرمانشاه داشته‌اند به شدت از وضعیت مسکن مهر در شهر بیستون ابراز نگرانی کرده اند.

شهردار بیستون در این مصاحبه‌ها اعلام کرده متاسفانه مسئولان مربوطه مسکن مهر شهر بیستون را به حال خود رها کرده اند و کسی جوابگوی این وضعیت اسفبار نیست.

احمدی نصر با تاکید بر پیشرفت 63 درصدی مسکن مهر بیستون، افزود: مسکن مهر شهر بیستون در قالب 256 واحد در حال ساخت بوده است که در حال حاضر تمام کارهای اجرایی آن به علل معلوم و نامعلوم متوقف شده است.

وی کلنگ احداث مسکن مهر شهر بیستون را در سال 93 بیان کرد و گفت: از آن زمان تاکنون در بحث مسکن مهر جزو شهرهای عقب افتاده و بدون اعتبار هستیم.

وضعیت مسکن مهر که از میراث های دولت عدالت محور محمود احمدی نژاد است، در روزهای پایانی این طرح آنچنان که باید و شاید موفق نبوده و بسیاری از پروژه ها به دلایل گوناگون همانند مشکلات مالی تعطیل و یا نیمه تعطیل شده اند.

از سوی دیگر کیفیت بسیار پایین و نازل این واحدها از تعداد متقاضیان آن کاسته است.

یکی دیگر از دلایلی که مسکن مهر در شهرهای کوچک استان نتوانست آنطور که باید موفق باشد، اقساط بالای آن بوده است.

براساس این گزارش، در برخی از پروژه‌های مسکن مهر در کرمانشاه نیز به علت استفاده از مصالح بسیار نامرغوب از یک طرف و نیز به کار گماشتن نیروهای بی‌تجربه و بی‌تعهد هر روز شاهد فروریختن یکی از این واحدها هستیم.

حال با این وضعیت به نظر می رسد که بعد از طرح ناموفق اعطای یارانه نقدی به مردم باید منتظر حوادث در مسکن مهر که یکی از شعارهای همیشگی رئیس جمهور دولت نهم و دهم بودیم، باشیم.

از سوی دیگر این روزها محمود احمدی نژاد در برخی از محافل ضمن حمله شدید به دولت روحانی و وزرایش به مردم وعده داده است که در صورت رئیس جمهور شدن(!!) یارانه نقدی مردم را به 250 هزار تومان افزایش می دهد!! البته در صورت عملیاتی شدن وعده‌های وی باید منتظر افزایش قیمت برخی از اقلام تا  10 و حتی 20 برابر باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، در آمار میدانی که توسط خبرنگار این خبرگزاری از سطح شهر کرمانشاه از وضعیت احمدی نژاد و کاندیدا شدنش برای ریاست جمهوری به عمل آمد، بی شک به دلیل عملکرد گذشته احمدی نژاد حضور وی در کسوت کاندیداتوری برای ریاست جمهوری بیشتر به یک طنز سیاسی شبیه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز