خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان:

محرومیت‌زدایی از دستاوردهای سپاه در حوزه سازندگی است

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۱۶۱

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ، گفت: محرومیت زدایی از چهره روستاهای دورافتاده و صعب العبور و سازندگی از دستاوردهای سپاه در حوزه سازندگی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، فرهاد امندی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام‌ها و عملکردهای بسیج سازندگی‌سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در حوزه‌های عمرانی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی، اردوهای جهادی و طرح هجرت سه انجام می شود

امندی، با بیان اینکه در پنج سال اخیر بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) این استان 375 پروژه داشته است، افزود: احداث و مرمت مسجد، مدرسه، آب شرب، آب کشاورزی، غسالخانه، خانه عالم، مسکن محرومان، خانه بهداشت و ساماندهی شهدا از جمله این طرح‌ها بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، در ادامه به اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی اشاره کرد و گفت: از سال 90 تا پایان سال گذشته 300 مورد همایش در این زمینه برای عموم مردم برگزار شده است.

امندی همچنین اضافه کرد: علاوه بر برگزاری این همایش‌ها 23 هزار و 458 نفر در سطح استان زنجان نیز از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ترویجی به منظور اشتغال‌زایی با همکاری فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی بهره مند شده اند.

به گفته این مقام مسئول در سپاه انصارالمهدی زنجان، در این پنج سال 16 مورد نمایشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتی از دسترنج فعالان در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی دایر شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در این مدت برای این طرح‌ها 170 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

امندی درپایان تاکیدکرد: محرومیت زدایی از چهره روستاهای دورافتاده و صعب العبور و سازندگی از دستاوردهای سپاه در حوزه سازندگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز