خبرگزاری کار ایران

هشدار سازمان هواشناسی کشور در خصوص سیلابی شدن رودخانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۹۳۱

سازمان هواشناسی به سبب بروز رگبار، باران،‌ رعد و برق و وزش باد شدید در روزهای آینده نسبت به سیلابی شدن رودخانه هشدار داد.

به گزارش ایلنا، به سبب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیلها به شرح زیر طی سه روز آینده پیش بینی می شود:

سه شنبه 95/1/24: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها در خوزستان، کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال‌ و بختیاری، ایلام، لرستان، جنوب آذربایجان‌غربی، زنجان، کردستان و کرمانشاه.

چهار شنبه 95/1/25: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها در خوزستان، کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال ‌و بختیاری، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، زنجان، مرکزی، قم، غرب اصفهان، غرب فارس، شمال بوشهر و مناطق شمالی استانهای قزوین، البرز، تهران و سمنان در دامنه های جنوبی البرز.

پنج شنبه 95/1/26: آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها در ایلام، خوزستان، بوشهر، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، غرب و جنوب فارس، کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال ‌و بختیاری و  مناطق شمالی استانهای قزوین، البرز و تهران در دامنه های جنوبی البرز.

در مناطق یاد شده بارش شدید باران و در نواحی کوهستانی تشکیل مه غلیظ و در گردنه های مرتفع در جاده های کوهستانی البرز و زاگرس، موجب لغزندگی جاده و کاهش دید خواهد شد. بنابراین برای اجتناب از تصادفات و کاهش خسارات در تردد جاده ای، توصیه می شود احتیاط لازم بکار گرفته شود و ضروری است از تردد و رانندگی در جاده های  آب گرفته و سیلابی خودداری شود.  همچنین در حاشیه مسیلها و رودخانه ها از توقف طولانی و برپا کردن چادر اجتناب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز