خبرگزاری کار ایران

چرا تیم مظلومی یک فصل حمایت نشد؟

بازی برد - برد برای هیات مدیره استقلال

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۴۷۴

سوال اینجا است که مدیران استقلال به دنبال حل بحران‌های استقلال هستند یا خود عاملی بحران ساز در این تیم هستند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال پس از سه تساوی پیاپی و از دست دادن صدر جدول، این هفته باید به مصاف رقیب مستقیم و سنتی خود یعنی پرسپولیس برود.

استقلالی‌های تهران امسال از همان آغاز فصل به صدر جدول رسیدند و تا کنون، در همه هفته‌های لیگ برتر، جزو بالانشینان لیگ بودند.

 اما آنچه که هفته‌های گذشته مشهود بوده است، انتقادهای گاه‌و بی‌گاه بعضی از اعضای اصلی هیات مدیره این تیم است. انتقادهایی که باعث بوجود آمدن دو دستگی و حاشیه در این تیم بود. این انتقادها، خبر از اختلافات بین سرمربی و آقایان در هیات مدیره می‌دهد. اختلافاتی که باعث شد آبی‌ها در نیم فصل دوم، خوب یارگیری نکنند و مظلومی نتواند به لیست مورد نظر خود برسد و نقاط ضعف خود را پر کند و برای تیم مظلومی موانع بسیاری را بوجود آورد. هیات مدیره استقلال، در تامین مالی این تیم هم عملکرد خوبی نداشتند و بسیار اتفاق افتاد که تیم، تا آستانه اعتصاب هم پیش برود. چندین و چند بار فیفا استقلال را به علت بدهی،تهدید به کسر امتیاز کرد که در نهایت با دخالت فدراسیون فوتبال، این مسائل حل می‌شد.  آتش این اختلافات حالا سر باز کرده است و استقلال را از صدر جدول به پایین کشیده و ممکن است در این هفته‌های آخر، استقلال قهرمانی و شاید سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست بدهد.

اما حالا در آستانه شهرآورد تهران که به دلایل رده‌بندی جدول لیگ برتر یکی از حساس‌ترین دربی‌های چند سال اخیر است، اتفاق جالب توجهی می‌افتد. اعضای همیشه منتقد هیات مدیره به تمرین تیم مظلومی می‌روند. به نظر می‌رسد این عمل تنها برای روحیه بخشی به بازیکنان تیم نیست و دلایل دیگری هم دارد. دلایلی که بعضا حرفه‌ای هم نیست. اگر آبی‌ها برنده شهرآورد باشند، هیات مدیره با این عمل سعی دارد سهمی برای خود در این برد داشته باشد و خود را در نظر هواداران بی تقصیر جلوه دهند. اگرهم بازی را ببازد و متوقف شود، مدیران استقلال از این تیم حمایت کرده‌اند و می‌توانند مدعی باشند که ما وظیفه خود را انجام دادیم! شهرآوردی که برنده آن گام بلندی را در جهت قهرمانی برمی‌دارد، یک سر آن باخت است و یک سر آن برد. اما بازی‌ای که هیات مدیره آبی ها به راه انداخته برای مدیران استقلال، برد-برد است. نتیجه بازی با پرسپولیس هرچه شود، آن‌ها با این کارها سعی دارند خود را از انتقادها مصون دارند. سوال اینجا است که مدیران استقلال به دنبال حل بحران‌های استقلال هستند یا خود عاملی بحران ساز در این تیم هستند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز