خبرگزاری کار ایران

ملوان نمی‌تواند کاندیدای سقوط باشد؛

مهرآزما: زورمان به فدراسیون نمی‌رسد / تصمیم بر سرباز شدن من به ناحق بود!

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۰۱

نمی‌دانم چرا نمی‌توانم تا نیم فصل بازی کنم و این مساله به باشگاه ضربه می‌زند چون ما را جذب کرده‌اند که از ما استفاده کنند و اگر نتوانند از ما استفاده کنند هیچ فایده‌ای ندارد

هافبک تیم فوتبال ملوان معتقد است تصمیم بر سرباز بودن او به ناحق بوده، چراکه نظام‌وظیفه در مورد معافی او اشتباه کرده، اما چرا فدراسیون‌فوتبال به او اجازه نمی‌دهد تا نیم فصل بازی کند هم مساله دیگری است که جوابش را نمی‌داند.

گفت‌وگوی محمدحسین مهرآزما با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* در مورد حضورت در ملوان صحبت می‌کنی؟
از اینکه به ملوان آمدم خوشحالم. همیشه ملوان را دوست داشتم، چون ملوان یک تیم پرطرفدار و انزلی یک‌ شهر خوب است. فعلا شروع خوبی در تمرینات داشته‌ام، اما تا نیم‌فصل نمی‌توانم بازی کنم و فقط در تمرینات شرکت می‌کنم تا نیم‌فصل بتوانم بازی کنم.

* کار موسیلوویچ مربی خارجی ملوان را چطور دیدی؟
موسیلوویچ تازه آمده و زیاد آشنایی نداریم، چون ۲ روز است تیم را تمرین می‌دهد و امیدوارم خوب باشد و بتواند به تیم کمک کند.

* فکر می‌کنی ملوان می‌تواند در ادامه کار نتایج بهتری کسب کند و در جدول اوج بگیرد؟
به نظر من جایگاه حال حاضر ملوان در جدول به حق نیست و اتفاقات و حاشیه‌ها باعثشد ملوان اینجای جدول باشد، اما فکر کنم بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم. اصل فوتبال نیم فصل دوم است و خیلی خوش‌بین هستم که جایگاه‌بهتری در جدول به دست آوریم.

* اما خیلی‌ها فکر می‌کنند ملوان کاندیدای سقوط است؟
با این همه تماشاگر و بازیکن ملوان هیچ‌وقت نمی‌تواند کاندیدای سقوط باشد. بحرانی که به وجود آمده باعثشد ملوان اینجای جدول باشد، اما با بازیکنان خوب و حمایت تماشاگران در ادامه کار نتایج بهتری می‌گیریم و در جدول صعود می‌کنیم.

* چرا نمی‌توانی تا نیم فصل بازی کنی؟
واقعا نمی‌دانم، اما تصمیم بر اینکه من سرباز شوم هم به ناحق بوده، اما زورمان به فدراسیون فوتبال نمی‌رسد و هر تصمیمی که بخواهند برای ما می‌گیرند. اگر کارت معافیتم را غیرقانونی می‌گرفتم، حرف آنها درست بود، اما ۸ سال قبل کارت معافیتم را گرفتم و کار غیرقانونی نکردم و اشتباه از نظام‌وظیفه بوده است. نمی‌دانم چرا نمی‌توانم تا نیم فصل بازی کنم و این مساله به باشگاه ضربه می‌زند، چون ما را جذب کرده‌اند که از ما استفاده کنند و اگر نتوانند از ما استفاده کنند هیچ فایده‌ای ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز