خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان مطرح کرد:

افزایش برخی بداخلاقی‌ها با وجود رشد علمی

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۹۱۹

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان از عدم توفیق در اجرای کرسی های آزاد اندیشی در سال گذشته در این دانشگاه انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمود مدرس هاشمی گفت: ممکن است تجهیزات، امکانات و منابع طبیعی برای هرکشوری ارزش محسوب شود، اما ارزش و سرمایه اصلی در هر کشور نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی است.

وی افزود: در این بین دانشجویان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، چرا که هم در لحظه فعلی و هم در آینده کشور مؤثرند و کشور را خواهند ساخت.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که هر کاری که در دانشگاه انجام می‌شود و هرگونه امکانات و فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اداری که در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد برای رشد آن ها است تصریح کرد: انتظار داریم که دانشجویان از این فرصت استفاده کرده تا استعدادهای خود را در راه رشد کشور شکوفا و به ثمر برسانند.

وی با ابراز تأسف از مشکلات موجود در حوزه اخلاق علمی و حرفه ای، اضافه کرد: متأسفانه با وجود رشد علمی، برخی بداخلاقی ها نیز رشد کرده اند که لازم است هریک از ما ضمن پاسداری از ارزش ها به مسئولیت‌های اجتماعی و نیازهای جامعه، آزاداندیشی و نقادی، یادگرفتن تفکر، خلاقیت و نوآوری توجه کنیم.

مدرس هاشمی با انتقاد از عدم توفیق در اجرای کرسی های آزاد اندیشی در سال گذشته در دانشگاه صنعتی اصفهان، افزود: با این وجود فعالیت های دیگری مانند راه‌اندازی مرکز نوآوری دانشگاه به منظور حمایت از طرح های دانشجویی با محوریت یک عضو هیأت علمی انجام شده است که ساختمان این مرکز نیز در آینده افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز