خبرگزاری کار ایران

حسنی‌خو عنوان کرد:

سازمان بازرسی از وزیر خواسته اساسنامه فدراسیون فوتبال به‌تصویب هیئت دولت برسد

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۷۶۳

مدیرکل مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان می‌گوید اساسنامه فعلی فدراسیون فوتبال مطابق نامه سازمان بازرسی کل کشور مصوبه هیئت دولت را ندارد و باید مراحل قانونی آن طی شود.

به گزارش ایلنا، رضا حسنی‌خو مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل مرکز حراست در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد.

بازرسی کل کشور خواستار طی شدن مراحل قانونی اساسنامه فعلی است

حسنی‌خو درباره نبود مصوبه برای اساسنامه فعلی فدراسیون فوتبال گفت: اساسنامه فعلی مطابق نامه سازمان بازرسی کل کشور مصوبه هیئت دولت را ندارد و آنها در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواسته‌اند مطابق قانون فهرست نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی، اساسنامه فدراسیون فوتبال مصوبه هیئت وزیران را داشته باشد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره ادعای تایید آن در دولت توسط مسئولان ورزش و سرپرست وقت فدراسیون فوتبال در سال 1386 که در مقدمه اساسنامه فعلی هم ذکر شده است گفت: این اتفاق با استعلام سازمان بازرسی کل کشور از دولت نیفتاده است و آنها باید پاسخگو باشند. سازمان بازرسی کل کشور در این مورد با مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه‌ای داشته و این موارد به آنها هم اعلام شده است.

استعلام امنیتی نامزدهای فدراسیون فوتبال با حراست وزارت ورزش و جوانان است

مدیرکل مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان درباره نحوه استعلام برای نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: این موضوع در دو بخش خواهد بود، یکی صلاحیت‌های عمومی که با هیئت سه نفره است و بخش دوم صلاحیت‌های امنیتی که این موضوع بر عهده حراست وزارت ورزش و جوانان است.

وی درباره زمان اعلام اسامی قطعی برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عنوان کرد: هر چه سریع‌تر مدارک و اسامی نامزدها به دست ما برسد تلاش می‌کنیم نتایج استعلام‌ها را تا پایان فروردین سال آینده اعلام کنیم.

موفقیت ایران در امنیت برگزاری بازی‌های بین المللی

مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل حراست درباره تامین امنیت بازی‌های بین المللی در ایران گفت: خوشبختانه در روزهای گذشته شاهد برگزاری چند بازی در سطح لیگ قهرمانان آسیا و حتی میزبانی بازی‌هایی که فیفا به ایران واگذار کرده، بودیم. همانطور که همه ملاحظه کردند مشکلی نداشتیم و در امنیت و صحت کامل پذیرایی میهمانان خارجی و تیم‌ها بودیم و انشاالله خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز