خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

فرش ماشینی کاشان قابلیت رقابت با بازارهای داخلی و خارجی را دارد

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۷۵۴

مدیرکل طرح‌ها وتامین مالی وزارت صنعت، معدن وتجارت تولید فرش‌های ماشینی کاشان را ازنظر کیفیت در کشور بی نظیر دانست و گفت : فرش ماشینی کاشان از نظر کیفیت قابل رقابت با بازارهای داخلی و خارجی است.

« خانم رویا رفیعی» درحاشیه اختتامیه نخستین نمایشگاه تخصصی بین المللی‌صنایع وابسته فرش ماشینی درگفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در کاشان افزود : با توجه به اینکه کاشان قطب نساجی و فرش ماشینی کشور است و دانشگاه آزاد این شهر نیز متخصصین این رشته را آموزش می دهد بهترین جایگاه برگزاری همایش‌های تخصصی بین‌المللی فرش کشور این شهرستان است.

 وی افتتاح اولین آزمایشگاه تخصصی نساجی در شهرستان کاشان را نقطه عطفی در تاریخ صنعت  نساجی و فرش ماشینی کشور عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه عمده دستگاه‌های این آزمایشگاه توسط متخصصین ایرانی ساخته شده است امیدواریم در بخش پژوهشی نساجی و فرش ماشینی نیز شاهد پیشرفت‌های خوبی باشیم.

مدیرکل طرح‌ها و تامین مالی وزارت صنعت، معدن وتجارت با اشاره به اینکه برای افق 1404 هدف درکیفیت و کمیت طرح‌های فرش ماشینی مشخص شده است، گفت: امیدواریم  بتوانیم بر اساس سلیقه نسل جدید یک روند 5 ساله را برای تولید فرش‌های ماشینی ظریف و 1200 شانه توسط سرمایه گذاران برای مصرف داخلی و خارجی را طی کنیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز