خبرگزاری کار ایران

معطلی ۱۴کارگر «سها طب» در دریافت مطالبات حقوقی

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۱۹۹

پرداخت مطالبات مزدی ۱۴ کارگر باقیمانده صنایع مهندسی پزشکی «سها طب»» از حدود ۹ ماه پیس به تعویق افتاده است.

منابع کارگری ایلنا در مشهد گزارش داده‌اند از تابستان سال جاری تاکنون ۱۴ کارگر باقیمانده در این کارخانه تولید کننده تجهیزات پزشکی در مشهد بابت مطالبات مزدی و حق بیمه‌ طلبکارند.

به ادعای کارگران، در کارخانه سها طب تا سال ۸۷ حدود ۱۲۰ کارگر مشغول فعالیت بودند اما از آن زمان تاکنون به تدریج مشکلات مدیریتی باعث ریزش کارگران شاغل در این واحد تولیدی شد.

کارگران باقیمانده سها طب می‌گویند: هم اکنون شرایط تولید این واحد تولیدی به حدی نامناسب و بحرانی است که آنها نگران پرداخت مطالبات مزدی و امنیت شغلی خود هستند.

کارگران «سها طب» درباره معوقات بیمه‌ای خود می‌گویند علاوه بر تعویق ۹ ماه حقوق، بیمه تامین اجتماعی کارگران نیز از سال ۸۳ به بعد با مشکلات زیادی روبروست.

کارگران سها طب در خاتمه به ایلنا گفته‌اند؛ صحبت ما با مسئولان نهادهای دولتی در استان خراسان رضوی است که با وجود شنیدن صدایمان هیچ تغییری در وضعیت شغلیمان نمی‌دهند. ما بار‌ها برای پیگیری مطالباتمان به اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی و سایر نهاد‌های مرتبط با مشکلاتمان در استان مراجعه کره‌ایم اما هیچ توجه‌ای به مشکلات ما نشده است.

گفتنی است صنایع مهندسی پزشکی «سها طب» علاوه بر تولید تجهیزات پزشکی و طراحی آن در زمینه تولید سازه‌های فلزی نیز فعالیت دارد. در حال حاضر اعم فعالیت این کارخانه در تولید واجرای پروژه‌ای فلزی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز