خبرگزاری کار ایران

مانی حقیقی در اکران افتتاحیه فیلم پذیرایی ساده:

متحجران نمی‌توانند جلوی فیلمسازی آزاد را بگیرند

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۸۷

حقیقی گفت: گردهمایی امروز درس عبرتی برای متحجرین است و حوزه هنری است که می‌خواهند جلوی فیلمسازی آزاد را بگیرند که بدانند نمی‌توانند جلوی این کار را بگیرند.

ایلنا: نمایش افتتاحیه و اکران خصوصی فیلم سینمایی پذیرایی ساده به کارگردانی مانی حقیقی شب گذشته(15 دی) در سینما فرهنگ برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مانی حقیقی در ابتدای این مراسم با خوشامد گویی به میهمانان گفت: نمی‌توانم با کلمات بیان کنم که امروز چقدر هیجان زده هستم زیرا ساخته شدن این فیلم و دیدن آن با این شرایط و تحریم حوزه هنری مانند یک معجزه است و این حس که امروز خودمان فیلم بسازیم و خودمان فیلم را ببینیم فوق العاده است.
وی ادامه داد: من تا صبح می‌توانم درباره جفایی که امروز حوزه هنری به سینما ایران کرده است؛ حرف بزنم اما هیچ نمی‌گویم زیرا گردهمایی امروز درس عبرتی برای متحجرین است و حوزه هنری است که می‌خواهند جلوی فیلمسازی آزاد را بگیرند که بدانند نمی‌توانند جلوی این کار را بگیرند.
ترانه علیدوستی نیز با تشکر از حاضران گفت: امروز این صحنه‌ها بسیار زیباست و من از همه افرادی که آمدند تشکر می‌کنم.
امیر رضا کوهستانی نویسنده فیلمنامه فیلم نیز گفت: هر چند این فیلم امروز اکران شده است اما از لحظه ساخت تا پایان و تا همین چند روز پیش منتظر توقیف بودیم و فقط یک نفر بود که می‌گفت فیلم را اکران می‌کنیم و امشب شب او یعنی مانی حقیقی است.
در این مراسم جمع زیادی از هنرمندان سینما ادبیات و مدیران ازجمله فرهاد توحیدی، لیلی گلستان، جعفر پناهی، حمید فرخ‌نژاد، سامان سالور، سید جمال ساداتیان، سروش صحت، مجتبی میر طهماسب، مهدی کرم‌پور، مریلا زارعی، حسن معجونی، هنگامه قاضیانی، محسن امیر یوسفی، سپیده حیدر آبادی، غلامرضا موسوی، مرتضی شایسته، امید روحانی، افشین یدا للهی، معصومه ابتکار، سوسن شریعتی، شایسته ایرانی، کاوه معین فر، بنفشه جهانگیری، ناصر تقوایی، کمال تبریزی، مرضیه وفا مهر، هومن بهمنش، امین موسوی، جمیل رستمی، ویشکا آسایش و مجید برزگر حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز