خبرگزاری کار ایران

معاون فناوری و ارتباطات مرزبانی ناجا خبر داد:

تجهیز مسیر تردد زوار به دوربین‌های مداربسته

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۰۶۲

معاون فناوری و ارتباطات مرزبانی ناجا از اعلام آمادگی کامل نیروهای فنی مرزبانی در طرح اربعین حسینی خبر داد و گفت: در آینده نزدیک سیستم ویدئو کنفرانس بین ستاد مرزبانی ناجا و پایانه‌های مرزی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد رضا محمدی در حاشیه بازدید و نظارت از سیستم‌های فنی در پایانه‌های مرزی خوزستان با اعلام این خبر اظهارکرد: هر ساله با عزیمت زوار اربعین از طریق دروازه‌های مرزی استان‌های ایلام و خوزستان به کشورعراق، معاونت فناوری و اطلاعات مرزبانی با بسیج تمام ظرفیت، در راستای پشتیبانی فنی از رده‌های مرزبانی در پایانه‌های مرزی فعالیت می‌کند.

وی افزود: پایانه‌های مرزی و مسیر تردد زائران عتبات عالیات به دوربین‌های مداربسته "پایش تصویری" تجهیز شده و با تلاش شبانه روزی مراکز تعمیراتی فاوا مرزبانی، کلیه سامانه‌های تصویری و پایشی به صورت صد درصد آماده به کار می باشند.

معاون فناوری و ارتباطات مرزبانی ناجا با اشاره به اجرای طرح ارتباطی ویژه اربعین در پایانه های سه گانه مرزی خوزستان و ایلام بیان کرد: با تأمین اقلام روری و فعال سازی تیم های نصب، راه اندازی شبکه های ارتباط بی سیم ویژه اربعین و تست های ارتباطی، بحمدالله ارتباط بی سیم واحدهای مرزبانی با یگان‌های نظامی، انتظامی و ارگانهای خدماتی و امدادی مستقر در نوار مرز برقرار است.

محمدی اضافه کرد: همچنین شبکه داخلی ناجا و اتوماسیون اداری در مراکز پیام پایانه های مرزی راه اندازی و خطوط تلفن و دورنگار امن نیز دایر است.

معاون فناوری و ارتباطات مرزبانی ناجا تصریح کرد: برای حفظ پایداری عملکرد سامانه های نصب شده، با شیفت بندی نیروهای فنی فاوا، اکیپ‌های تعمیر و نگهداشت در پایانه های مرزی جهت پشتیبانی فنی و رفع خرابی های احتمالی تا پایان مرحله برگشت زوار به کشور مستقر خواهند بود.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی در خاتمه با اشاره به برنامه‌های آینده این معاونت که به صورت ثابت و دائمی در مرزهای کشور اجرایی خواهد شد، گفت: در روزهای آینده شاهد راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس بین ستاد مرزبانی ناجا و پایانه‌های مرزی و همچنین انتقال تصویر دوربین‌های پایش تصویری به مرکز مانیتورینگ ملی مرز، در تهران خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز