خبرگزاری کار ایران

شکری: شکایت پرسپولیس از ژوزه ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۲۰

مانوئل ژوزه بدون دلیل موجه اقدام به ترک یک طرفه فعالیت خود کرده اند و مجموعه رفتارهای او نشان می داد که انگیزه‌ای برای ادامه کار نداشته است.

مشاور باشگاه پرسپولیس در امور حقوق بین‌الملل گفت: شکایت باشگاه پرسپولیس از مانوئل ژوزه برای فیفا ارسال و ثبت شد و منتظر پایان تعطیلات سال نو میلادی در فیفا هستیم تا رسیدگی به آن آغاز شود.

به گزارش ایلنا، مصطفی شکری در ادامه افزود: ما لایحه خود را با تکیه بر مستندات و دلایلی که داشتیم ارسال کردیم و حال منتظر پایان تعطیلات هستیم. لایحه مقدماتی ما بر این اساس تنظیم شده است که مانوئل ژوزه بدون دلیل موجه اقدام به ترک یک طرفه فعالیت خود کرده اند و مجموعه رفتارهای او نشان می داد که انگیزه‌ای برای ادامه کار نداشته است.

وکیل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در نامه ای که برای فیفا ارسال کردیم، آوردیم که مدارک و مستندات مواردی که در لایحه آمده است مانند نامه نگاری‌های صورت گرفته و پرداخت های مالی انجام شده متعاقباً ارسال خواهد شد که صحت ادعای باشگاه پرسپولیس را ثابت خواهد کرد.

شکری در پایان افزود: فضای حقوقی با آنچه در فضای خبری می گذرد متفاوت است. در مسایل حقوقی به مستندات و مدارک رسمی استناده می شود. از این منظر آنچه مسلم است اینکه آقای ژوزه این اواخر در انجام وظایف خود کوشا نبود و در شرایطی که باشگاه در حال گفت‌وگو برای ادامه کار بود، وی بودند که کار خود را رها کرده، قرارداد را فسخ شده اعلام، کشور را ترک کرده و برای هدایت تیم پرسپولیس در بازی ها حاضر نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز