خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی ارشاد قم خبر داد؛

برگزاری مراسم تکریم خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان قم

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۴۹۸

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: به منظور تکریم اصحاب رسانه استان، همزمان با روز خبرنگار، مراسم تکریم خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، حسین محمودی در گفت و گویی از تشکیل چندین جلسه توسط کمیته تکریم خبرنگاران خبر داد و اظهار داشت: به جهت فرا رسیدن 17 مرداد و روز خبرنگار، این کمیته متشکل از مسئولین و نمایندگان استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات، جهت برنامه ریزی برگزاری مراسمی در خور شان و جایگاه همکاران رسانه ای استان، جلسات متعددی را برگزار کرد و چگونگی برگزاری شیوه های تکریم و تقدیر از تلاشگران رسانه ای مورد بررسی قرار گرفت.

وی از بررسی و شناسایی فعالان رسانه ای قم در این جلسات خبر داد و افزود: مقرر شد این مراسم با حمایت مالی استانداری قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در روز شنبه 17 مردادماه ساعت 10 صبح در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه خانه مطبوعات قم مجری این برنامه است، تصریح کرد: از شرکت کنندگان در این مراسم به صورت رسمی جهت حضور دعوت به عمل خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز