خبرگزاری کار ایران

«رضا ابوذر» خبر داد؛

ارسال هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نماز و نیایش

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۰۴۱

مدیراجرایی جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین گفت: هزار و ۴۰۰ اثر هنری در قالب عکس، فیلم و فیلم‌نامه به دبیرخانه جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین رسید.

مدیراجرایی جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین گفت: هزار و ۴۰۰ اثر هنری در قالب عکس، فیلم و فیلم‌نامه به دبیرخانه جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین رسید.

به گزارش ایلنا از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره نماز ونیایش به روایت دوربین،، ‌رضا ابوذر در نشست خبری جشنواره ملی نماز و نیایش که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره در ششمین دوره از ۱۵ تا ۱۸ در ماه در قم برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره که تا ۸ آبان ماه سال جاری در قالب عکس، فیلم و فیلم‌نامه فراخوان شده بود از سوی هنرمندان کشور مورد استقبال قرار گرفت و در مهلت مقرر یک هزار و ۴۰۰ اثر هنری به دبیرخانه این جشنواره رسید.
مدیر اجرایی جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین با تبیین شمار آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره بیان کرد: در بخش فیلم کوتاه ۳۰۰ اثر، فیلمنامه ۲۷۰ اثر و ۹۰۵ عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی بیشترین آثار ارسالی را از استان های اردبیل، تهران و قم ذکر کرد و گفت: ۳۳ فیلم کوتاه توسط هنرمندان آقا و هفت فیلم کوتاه توسط بانوان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
ابوذر برنامه افتتاحیه این جشنواره را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ظهر روز ۱۵ دی ماه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر توسط آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید و مفسران قرآن، مراسم جشنواره ملی نماز و نیایش در استان آغاز و تا ۱۸ دی ماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: از روز ۱۵ الی ۱۷ دی ماه اکران فیلم های کوتاه در سینما ونوس از ساعت ۱۶ الی ۲۱ با حضور فیلم سازان سراسر کشور که به میهمانی جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین آمده‌اند ویژه علاقمندان به هنر اکران می‌شود.
ابوذر همچنین جلسات نقد و بررسی فیلم های کوتاه، فیلمنامه و عکس توسط اساتید برتر کشوری در را از دیگر برنامه‌های این جشنواره ذکر کرد و گفت: قم گردی، بازدید از اماکن مذهبی و زیارتی از جمله حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و بیت امام راحل از دیگر برنامه‌های جانبی جشواره ملی نماز و نیایش در استان قم است.

وی به حضور محمدرضا دلپاک از بزرگان عرضه صدا در سینما و مجتبی راعی از کارگردانان برجسته کشور در این جشنواره اشاره کرد و گفت: با حضور اساتید هنرمند یاد شده کارگاه‌های آموزشی در حاشیه جشنواره نماز و نیایش برگزار می‌شود.
مدیراجرایی جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین، با معرفی داوران بخش فیلم نامه بیان کرد: مجید شیخ انصاری، هادی مقدم دوست و مهدی بنکدار فیلم‌نامه‌های ارسالی به ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین را انتخاب و داوری می‌کنند
وی به معرفی داوران بخش فیلم و عکس پرداخت و گفت: منوچهر محمدی روزبهانی، محمدمهدی عسگرپور و محمدهادی نائیجی فیلم‌های کوتاه بخش مسابقه ششمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین را داوری می‌کنند. و در بخش عکس نیز محمدحسین حیدری، یدالله عبدی و داوود آقامیری به داوری عکس های جشواره نماز و نیایش می‌نشینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز