خبرگزاری کار ایران

در انتظار چیزی شبیه معجزه

شانس‌ اندک صعود تیم والیبال ایران از گروه B

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۲۱۵

شکست تیم‌ ملی والیبال ایران برابر لهستان شانس صعود شاگردان کواچ را بسیار کمرنگ کرد.

ایلنا- تیم والیبال لهستان با پیروزی برابر تیم ایران در بازی شب گذشته، بار خود را برای صعود به مرحله بعد رقابت‌های لیگ جهانی والیبال بست. شاگردان آنتیگا با 7 پیروزی و 20 امتیاز در یک‌قدمی صعود از گروه B قرار گرفتند. دیدار دیشب در حکم مرگ و زندگی برای ایران و لهستان بود اما قهرمان سال گذشته جهان از بازی دیشب پل صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی ساخت. هرچند ایران هنوز روی کاغذ شانس صعود دارد اما با  توجه به دو بازی پایانی حریف‌اش برابر آمریکا که به میزبانی لهستان برگزار می‌شود، شاید کواچ و شاگردانش بهتر از هرکسی بدانند که تنها چیزی شبیه معجزه می‌تواند آن‌ها را مسافر دور بعد کند.

شرایط صعود ایران

تیم لهستان پس از بازی دیشب با 7 پیروزی و 20 امتیاز، جایگاه خود را در رتبه دوم جدول گروه B تثبیت کرد. شاگردان آنتیگا دو پیروزی بیشتر از ایران کسب کرده‌اند. به این ترتیب لهستان باید در دو دیدار خود برابر آمریکا شکست بخورد و البته امتیازی هم از یانکی‌ها نگیرد. به عبارت دیگر دو شکست 3 بریک یا 3 بر صفر این تیم برابر ایالات متحده می‌تواند امیدهای ایران را برای صعود زنده کند. البته به شرطی که ایران بتواند دو بازی آینده خود را برابر روسیه با پیروزی و کسب هر 6 امتیاز به پایان برساند.

امکان دیگر صعود ایران به این ترتیب است که لهستان دو بار از آمریکا شکست بخورد اما یک امتیاز از این تیم بگیرد. در این صورت اگر ایران 6 امتیاز از روسیه بگیرد، دو تیم با 7 برد و 21 امتیاز در شرایطی کاملاً مشابه هم قرار می‌گیرند. به این ترتیب معدل ایران و لهستان، تیم صعودکننده به دور بعد را مشخص می‌کند. از این نظر هم فعلاً‌ لهستان تیم برتر است اما باید منتظر ماند و دید اگر شرایط به این ترتیب پیش‌رفت، چه تغییری در معدل دو تیم پیش می‌آید.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز