خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

مشجری: لهستان در دریافت سرویس پرشی موجی مشکل دارد/ روسیه برای کسب امتیاز می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۳۳۹

آنالیزور تیم ملی والیبال زدن سرویس‌های پرشی موجی را راه شکست لهستان می‌داند.

نوید مشجری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: این‌که گفته می‌شود کواچ هنگام مسابقه از آنالیزورهای تیم ملی کمک نمی‌گیرد درست نیست. من و بقیه همکارانم زمان برگزاری دیدارهای ایران از طریق لپ‌تاپ با رحمان محمدی راد، روی نیمکت تیم ملی در ارتباطیم و از این طریق اطلاعات را به سرمربی تیم ملی می‌رسانیم.

وی در پاسخ به این‌ پرسش که چرا کواچ مانند دیگر مربیان از گوشی برای ارتباط با آنالیزورهای تیم ملی استفاده نمی‌کند؟ توضیح داد: هر مربی شیوه خود را دارد. البته مربیانی مانند رزنده و اسپراو هم همیشه از گوشی استفاده نمی‌کنند. ضمن این‌که در مسابقات تیم ملی که به میزبانی کشورمان در سالن آزادی برگزار می‌شود، امکان برقراری ارتباط با گوشی، تقریباً صفر است. واقعاً در هیاهوی سالن 12 هزارنفری صدا به صدا نمی‌رسد.

مشجری درباره وضعیت لهستان بدون کورک گفت: تا دو روز پیش محور تمرینات تیم ملی مهار کورک، دریافت‌کننده قدرتی لهستان بود. برخی بازیکنان هستند که در تیم‌های والیبال نقش کلیدی دارند. برای نمونه در آمریکا اندرسون و هولت  این نقش را دارند و در تیم روسیه موزرسکی محور برنامه‌های تیم‌اش است. این نقش در لهستان هم برعهده بارتوژ کورک است و غیبت وی قطعاً لطمه جبران ناپذیری به شاگردان ‌آنتیگا می‌زند.

آنالیزور تیم ملی درپاسخ به این پرسش که نقاط ضعف تیم لهستان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ توضیح داد: این تیم در دریافت سرویس پرشی موجی مشکل دارد. به عبارت بهتر لهستان در این زمینه ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ جهانی است. ما روی این موضوع کار می‌کنیم. از سوی دیگر ایران بهترین تیم در زدن سرویس پرشی موجی است و این کار لهستان را دشوار می‌کند. ضمن این‌که ما با روی آوردن به بازی سرعتی می‌توانیم لهستان را هم مثل آمریکا شکست دهیم.

وی با اشاره به وضعیت تیم ایران در لیگ جهانی والیبال افزود: برخلاف این تصور که ما کار آسانی برای صعود داریم باید بگویم کارمان خیلی دشوار است. این موضوع فقط به بازی ایران و لهستان مربوط نمی‌شود. روسیه در انتهای جدول خطر سقوط به سطح B‌ را احساس می‌کند. آن‌ها در رقابت با تیم چهارم گروه A که استرلیا با 3 امتیاز و یک برد است، تنها 2 امتیاز دارند و بدون پیروزی مانده‌اند. قطعاً روسیه می‌آید تا از دیدارهای باقی‌مانده‌اش امتیاز بگیرد. معتقدم بازی‌ امشب تیم‌های روسیه و آمریکا هم در سرنوشت گروه B تاثرگذار است. ضمن این‌که ممکن است روس‌ها در بازی برابر ایران از وجود موزرسکی هم استفاده کنند و این‌هم خبر خوبی برای ما نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز