خبرگزاری کار ایران

آقایان من را وارد بازی‌های‌شان‌ نکنند؛

رودکی: شورای فنی یعنی کشک! /فقط با سرمربی‌تیم ملی صحبت کرده‌ام

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۱۰۴

کاپیتان تیم ملی جودو گفت: طبق صحبت های نایب رئیس فدراسیون، اختیار تام و نظر نهایی درباره من بر عهده زارعیان است اما نمی‌دانم چرا باز هم می گویند شورای فنی باید درباره من نظر بدهد.

رضا رودکی در گفت وگو با ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شورای فنی و این حرف‌ها در فدراسیون جودو یعنی کشک و آقایان این حرف ها را بیان می کنند تا یک سری مسایل را ماست مالی کنند!

وی افزود: من با سرمربی تیم ملی صحبت کردم و قرار شد به تمرینات بدنسازی ادامه دهم اما نمی دانم چرا می گویند رودکی لباس جودو را بر تن نکرده است.

رودکی با اشاره به اینکه من به دنبال بازگشت به تیم ملی نبودم ، گفت: سرمربی تیم ملی از من خواست تا به تیم ملی برگردم و من هم از او فرصت خواستم تا بدنم را آماده کنم و بعد به تمرینات گروهی اضافه شوم. من درمورد بازگشتم تنها با مجید زارعیان صحبت کردم و نمی‌دانم چرا برخی از دوستان در مسایلی که هیچ ربطی به آنها ندارد، دخالت می کنند.

وی ادامه داد:وقتی فدراسیون من را یک بار هم به مسابقات نفرستاده و من در هیچ اردویی حضور نداشته ام چگونه شورای فنی می خواهد درباره من اظهار نظر کند؟

رودکی همچنین اعلام کرد: همه می دانند که بین رئیس ، نایب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی اختلاف نظر وجود دارد. بهتر است آقایان من را وارد بازی هایشان نکنند.

وی در پایان اظهار داشت: هر وقت می خواهیم آرامش داشته باشیم یک فیلمی درست می‌کنند.اینکه من با لباس شخصی به تمرینات تیم ملی رفتم ساخته ذهن یکسری از آقایان است و بهتر است به جای این حرف ها دوستان به فکر موفقیت جودو باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز