خبرگزاری کار ایران

در کنفرانس مطبوعاتی صورت گرفت؛

هوچی‌گری به سبک فیلیپو اسکولاری / خبرنگاران شوکه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۱۳۴

مربی تیم ملی برزیل از جایش بلند شد و خطاب به مطبوعات گفت: خب، امروز روی برزیل پنالتی نشد، نه؟ در حقیقت به نظر می‌رسید این حرکت، واکنش اسکولاری به انتقادات خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی بود.

رفتار عجیب لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل در کنفرانس مطبوعاتی با تعجب خبرنگاران همراه شد.

به گزارش ایلنا به نقل از بیست چهارده، سرمربی تیم ملی برزیل پس از بازی با مکزیک در اواخر کنفرانس مطبوعاتی به شکلی غیرمنتظره گفت: سوال دیگری نمانده؟ اگر حرفی نیست، من یک سوال دارم. نماینده فیفا که شگفت‌زده شده بود، از او خواست حرفش را تکرار کند چراکه منظورش را نفهمید. فلیپائو جواب داد: بله، بله. درست شنیدید. حالا که کنفرانس مطبوعاتی تمام شده و خبرنگاران صحبتی ندارند، می‌خواهم حرفی بزنم.

در این زمان یک خبرنگار مکزیکی از او در مورد عملکرد گیلرمو اوچوا، دروازه‌بان مکزیک پرسید که عملکرد درخشانی ارائه داده بود. اسکولاری پاسخ داد: اصلا عملکردش را دوست نداشتم. بعد از آن مربی تیم ملی برزیل از جایش بلند شد و خطاب به مطبوعات گفت: خب، امروز روی برزیل پنالتی نشد، نه؟ در حقیقت به نظر می‌رسید این حرکت، واکنش اسکولاری به انتقادات خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی بود.

در مصاحبه مطبوعاتی دیشب خبرنگاران از مربی تیم ملی برزیل در مورد مسائلی مثل عدم خلاقیت هافبک‌ها، تک‌روی نیمار و… پرسیدند که از زبان اسکولاری بارها این جمله شنیده شد: با شما موافق نیستم، سوال بعدی. امروز مطبوعات برزیل به انتقادات تند و تیز خود از عملکرد برزیل ادامه دادند و روزنامه تاستائو فولیا به تیم ملی برزیل لقب " بی‌کیفیت " را داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز