خبرگزاری کار ایران

مظلومی به شرایط استقلال نزدیک بود؛

افشارزاده: قول قهرمانی نمی‌دهم/کرار رفتارش را اصلاح کند/فرهاد مجیدی را می‌خواستیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۰۱۶

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه تاکنون توانستیم نظرات کادرفنی را در جذب بازیکن جلب کنیم، گفت: با اینکه تیم خوبی بستیم اما قول قهرمانی نمی‌دهم.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: طبق لیستی که کادرفنی در اختیار ما قرار داده برای تمدید قرارداد و جذب بازیکنان جدید اقدام کردیم و تصور می‌کنم تا کنون نفرات خوبی را به خدمت گرفتیم و ظرف روزهای آینده نیز تلاش خواهیم کرد تا تمامی خواسته‌های کادرفنی را تامین کنیم.

افشارزاده درباره جذب سیدمهدی رحمتی گفت: با او مذاکرات مقدماتی را انجام دادیم اما هنوز حضور او در استقلال قطعی نیست و در جلسه امروز وضعیت این بازیکن مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه امیدوارم با همکاری حامی مالی باشگاه بتوانیم نفرات مورد نظر کادرفنی را جذب کنیم، گفت: تا این لحظه مشکل مالی نداشتیم اما برای تامین بازیکنانی که نیاز کادرفنی هستند باید بتوانیم از حمایت‌های حامی مالی بهره‌مند شویم.

مدیر عامل استقلال درباره وضعیت جاسم کرار و ادامه همکاری‌اش با این باشگاه اظهار داشت‌: کرار با استقلال یک سال دیگر قرارداد دارد و بازیکن استقلال محسوب می‌شود ولی او برای ادامه حضور در استقلال باید در رفتارش تجدیدنظر کند و حاشیه‌هایی که سال گذشته داشت را کنار بگذارد. او بازیکن خوب و فنی است اما اگر می‌خواهد فصل آینده هم در استقلال باشد نباید رفتارهای سال گذشته را تکرار کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت همکاری فرهاد مجیدی با این باشگاه گفت: دوست داشتم مجیدی در کنار تیم حضور می‌داشت و بیشتر به تجربه مربیگری‌اش می‌افزود اما گویا او به دلیل همزمانی با کلاس‌های مربیگری‌اش نتوانست در کادرفنی باشد و قرار است به عنوان مشاور با باشگاه استقلال همکاری کند.

وی با بیان اینکه در انتخاب کادرفنی فرصت‌سوزی نکردیم و نزدیک‌ترین گزینه را به استقلال به خدمت گرفتیم، گفت: ما برای جذب پرویز مظلومی دنبال مربی بودیم که از تیم و بازیکنان و شرایط باشگاه شناخت داشته باشد و نخواهیم زمان را از دست بدهیم. مظلومی از هر نظر به استقلال نزدیک بود و خوشبختانه ارتباط خوبی هم با کادر اجرایی باشگاه دارد و به همین دلیل اعتقاد دارم مظلومی بهترین گزینه ما در شرایط موجود بود.

افشارزاده با تاکید بر اینکه برای جذب مربی خارجی به هیچ عنوان مشکل مالی نداشتیم افزود: خیلی ها به این قضیه دامن زدند که ما به دلیل مشکل مالی نتوانستیم مربی خارجی بگیریم اما این حرف اصلاً درست نیست و تنها دلیلی که ترجیح دادیم از مربی ایرانی استفاده کنیم این بود که مربی ایرانی سریع‌تر می‌توانست با شرایط استقلال هماهنگ شود.

وی با تشکر از علیرضا منصوریان و باشگاه نفت تهران یادآور شد: منصوریان یکی از گزینه‌های جدی ما بود اما از آنجا که تیم نفت باید در بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کرد و این حضور برای فوتبال ما جنبه ملی دارد نخواستیم تا این مربی تاثیرگذار را از باشگاهش جدا کنیم ضمن اینکه اعتقاد دارم منصوریان یک مربی جوان است و هنوز این فرصت را دارد که در سال‌های آینده به باشگاه بزرگ استقلال خدمت کند.

افشارزاده در بخش پایانی سخنان خود درباره حضور همزمان در باشگاه استقلال و سرپرستی حوزه وزارتی وزارت ورزش اظهار داشت: حضور در هر دو پست برایم بسیار سنگین است اما فعلاً با همین شرایط ادامه می‌دهم و تمام تلاشم این است تا تیم خوبی را برای فصل آینده استقلال آماده کنم و هر زمان که احساس کردم شرایط به وضعیت باثباتی رسیده است مسئولیت باشگاه را به فرد دیگری واگذار خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز