خبرگزاری کار ایران

شانس صعود تیم ملی بیشتر شد؛

کارخانه: ایران با پیروزی مقابل روسیه بیدار شد/ نباید در باد این پیروزی بخوابیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۶۶۳

کارشناس والیبال کشورمان با بیان اینکه برد مقابل روسیه تیم ملی را بیدار کرد گفت: همین که توانستیم مقابل یکی از قدرت های والیبال دنیا سنت شکنی کنیم رضایت بخش و امیدوار کننده بود.

مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی خوبی مقابل روسیه انجام دادیم و همین که توانستیم سنت شکنی کنیم و با یک بازی خوب روسیه را ببریم نتیجه ارزشمندی محسوب می شود..

وی افزود: در ست اول تحت تاثیر میزبانی روسیه بودیم اما از ست دوم یک تغییر در تیم ما ایجاد شد و میرزاجانپور جانشین قائمی شد و توان حمله ما بالا رفت و راحت و بدون استرس سرویس زدیم. ما باید کم اشتباه بازی می کردیم که همین کار را کردیم و از ست دوم به بعد شروع خوبی داشتیم و از حریف جلو افتادیم و حاشیه امنیت پیدا کردیم.

کارخانه در پاسخ به این سئوال که آیا روسیه خیلی ضعیف نشده؛ گفت: نه؛ در هر صورت ما قهرمان المپیک را بردیم. البته روسیه آن تیم گذشته نبود و یک مقدار افت کرده اما ما هم مشابه آنها بودیم و یک امتیاز از لهستان گرفته بودیم. ما تیم همطراز خودمان را بردیم و وقتی می توانیم روسیه را در خانه خودش ببریم یعنی کار بزرگی انجام داده ایم. مردم توقع و انتظار بالایی از تیم ملی والیبال ما دارند و انتظار دارند قهرمان جهان و المپیک را ببریم.

کارشناس والیبال کشورمان اظهار داشت: تیم ما مقابل روسیه شاداب بازی کرد که دلیل آن هم انگیزه های بالای سعید معروف بود و شناخت خوب و عمیقی هم از روسیه داشت و حمله های خیلی خوبی را تدارک دیدیم. ما در سرویس و دفاع خوب بودیم و همه بچه ها خوب عمل کردند و از ست دوم به بعد تیم شدیم.

کارخانه در پایان گفت: با این برد امیدواری و انگیزه ما برای صعود از این گروه بیشتر شد و قطعا با تلاش مضاعف می توانیم در بازی امشب موفق شویم. شانس روسیه برای صعود از این گروه خیلی کم شد و کارش سخت خواهد بود. الان روسیه به آب و آتش می زند و این برای ما نگران کننده است اما کادر فنی و سرپرستی ما باید هوشیار باشند و مبادا در باد بازی دیشب بخوابند. روسیه الان از هر تاکتیک و ابزاری برای پیروزی استفاده می کند. با این برد امیدهای ما برای صعود زیاد شد ضمن اینکه در بازی های آینده میزبان هستیم و می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم. تیم ما از نظر روحی به یک شوک نیاز داشت و این شوک پیروزی بر روسیه بود و باعث شد ما بیدار شویم تا در ادامه راه بهتر کار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز