خبرگزاری کار ایران

نتوانستیم صدر را حفظ کنیم

منصوریان: پاختاکور برای پیروزی می‌جنگید/ باید به داوران خودمان افتخار کنیم!

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۳۴۸

سرمربی نفت ایران با انتقاد از قضاوت دیدار این تیم برابر پاختاکور اظهار کرد باید به داوران خودمان افتخار کنیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از دیدار تیم‌های نفت و پاختاکور در نشست خبری اظهار کرد: تلاش ما این بود که در این بازی 3 امتیاز را به دست بیاوریم و صدر جدول را حفظ کنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. حریف برای پیروزی به تهران آمده بود و همه می‌دانند گروه ما چقدر مشکل است. با نتیجه به دست آمده همه چیز به روز آخر کشیده شد و این چیزی نبود که ما دوست داشتیم.

سرمربی نفت ایران ادامه داد: هدف ما این است که در صدر گروه بمانیم و به این خاطر در روز آخر دنبال 3 امتیاز خواهیم بود. باید منتظر بازی امشب العین و الشباب باشیم. برای ما خیلی مهم بود که این بازی را ببریم تا بازیکنان بتوانند از نظر شرایط روحی و روانی به شرایط ایده‌آل برسند. مسئله دیگری که فکر ما را درگیر کرده بود این بود که بتوانیم سلامتی شماری از بازیکنان خودمان را که در 8 مسابقه اخیر فیکس بازی کرده بودند حفظ کنیم.

وی با اشاره به ترکیب تیم نفت افزود: امروز چند بازیکن جوان در ترکیب اصلی تیم ما بود که با عملکرد خوبشان نوید روزهای خوبی را دادند. در دفاع چپ رضا علی‌یاری واقعا عالی ظاهر شد و در آینده چیزهای زیادی از او خواهید شنید. علی بوعذار نیز یکی دیگر از بازیکنان خیلی خوب ما در این بازی بود.

منصوریان درباره نتیجه این دیدار گفت: ما از یک امتیاز راضی نیستیم چون می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما در مجموع همین که توانستیم در کورس صعود بمانیم بسیار خوب است. می‌خواستیم در فضای کمی که لیگ و سازمان لیگ برای‌مان درنظر گرفته بازیکنانمان را به خوبی ریکاوری کنیم که این کار را انجام دادیم. واقعیت این است که ما هم در لیگ برتر باید با قدرت ظاهر شویم و هم در آسیا از پرچم کشورمان دفاع کنیم. حالا باید به بازی هفته آینده با العین فکر کنیم.

سرمربی نفت درباره تعویض‌هایش در این بازی اظهار کرد: به نظر من تعویض‌هایمان را در بهترین زمان ممکن انجام دادیم. واقعیت این است که ما در 30 روز 8 بازی انجام دادیم که در این شرایط سلامتی بازیکن از همه چیز برای ما مهم‌تر است. امروز 5 تغییر را در ترکیب اصلی داشتیم و 3 تعویض هم از دقیقه 60 به بعد انجام دادیم و باید به فکر بازی هفته آینده با ملوان هم باشیم. در مجموع تعویض‌های ما روند بازی را عوض کرد و حریف هم خسته شده بود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر قضاوت این دیدار بیان کرد: باید به داوران خودمان تبریک بگویم و به آنها افتخار کنم. واقعا داور امروز با ما نامهربان بود، او خیلی انگلیسی داوری می‌کرد و کار به جایی کشیده شد که ما بیشتر مواقع نگران وضعیت بدنی بازیکنان بودیم چون در چند صحنه رضایی، امیری و کامیابی‌نیا را قیچی کردند. من مانند لیگ خودمان در آسیا هم به داور احترام می‌گذارم اما الان فهمیدم چرا فغانی فینال جام ملت‌های آسیا را سوت می‌زند. واقعا داوران ما لیاقت حضور در جام جهانی را هم دارند.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز