خبرگزاری کار ایران

در کرج احساس میزبانی نداریم؛

رضایی: مسئولان ورزش استان به سایپا نگاه مالک و مستاجر دارند

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۰۱۰

مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره به میزبانی نامناسب هیات فوتبال استان البرز در لیگ برتر فوتبال گفت: ارتباط کاری باشگاه سایپا و استان البرز با مشکلات و معایب بسیاری مواجه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیت الله رضایی ضمن بیان این مطلب افزود: ارتباط کاری باشگاه سایپا و استان البرز با مشکلات و معایب بسیاری مواجه است و شکل یک ارتباط یک سویه را به خود گرفته است به طوری که نگاه مسئولان ورزشی این استان به باشگاه سایپا بیشتر به نگاه صاحبخانه و مستاجر می ماند.

وی اضافه کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا طی ده سال حضور مداومش در کرج فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی ارزشمندی را انجام داده است اما متاسفانه با عدم حمایت مسئولان ورزشی این استان تیم فوتبال این باشگاه از حداقل حقوقش که داشتن تماشاگر، حق پخش تلویزیونی بازی ها از شبکه استانی و احترام مسئولان هیات فوتبال به شان و جایگاه مسئولان مسابقه از جمله ناظرین بازی است هم محروم است.

مدیر عامل باشگاه سایپا با اشاره به فعالیت های انجام شده در این حوزه تصریح کرد: حمایت از تیم های ورزشی کرج در سال های 89 و 90، عضویت مدیران ارشد سابق استانی در مدیریت ارشد و هیات مدیره باشگاه سایپا، انتقال مسابقات تیم والیبال این باشگاه به کرج، ارتقاء سطح کیفی اماکن ورزشی استان البرز از جمله استادیوم انقلاب کرج، سالن انقلاب و سالن نشاط این مجموعه و  انتقال کانون هواداران باشگاه سایپا به کرج از جمله گام های بلندی بود که سایپا در این استان برداشت، اما متاسفانه این تعاملات دو طرفه نشد. ضمن اینکه باشگاه سایپا شرایطی را برای کرج فراهم کرد که از مسابقات مهمی همچون جام باشگاه های آسیا و رقابت های تیم فوتبال سایپا و استقلال و پرسپولیس بهره مند شوند.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت ورزشکاران و کادرفنی استان و تیم های ورزشی در ترکیب تیم ها و رده های سنی مختلف سایپا از جمله ابراهیم صادقی که نارنجی وفادار لقب گرفته و بازیکنانی همچون مجید ایوبی، وحید محمدزاده، بهمن سالاری، مهدی ترابی و تعداد کثیر دیگری از بازیکنان بزرگسال و پایه نیز از دیگر قدم هایی بود که در این حوزه برداشته شد اما متاسفانه با بی مهری مسئولان استان البرز مواجه شد به طوری که یکی از مسئولان این استان از بی هویت و بی ریشه بودن تیم فوتبال سایپا در این خطه سخن به میان آورد.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: بازخورد چنین اتفاقاتی حس خانگی بودن ورزشگاه انقلاب کرج، برای تیم فوتبال سایپا البرز را مخدوش کرده است، به طوریکه گاها در برخی از دیدارهای به اصطلاح خانگی تماشاگران تیم حریف بیشتر از سایپایی هستند و در پیکارهای برگزارشده در این ورزشگاه نیز با مشکلاتی همچون اشتباهات داوری دست به گریبان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز