خبرگزاری کار ایران

تمرکزمان را از دست دادیم و باختیم؛

کیانی: بازی با سایپا دیدار مرگ و زندگی است/ بازی های خانگی را ببریم قهرمان می شویم

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۹۸۴

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که در بازی مقابل سپاهان در 20 دقیقه پایانی تمرکز لازم را نداشتند و به همین دلیل برد را با باخت عوض کرده و دست خالی اصفهان را ترک کردند.

گفت‌وگوی مهدی کیانی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

در حالی که تا دقیقه 70 مقابل سپاهان جلو بودید اما در نهایت بازی را باختید. چرا؟
ما دو نیمه متفاوت داشتیم؛ در نیمه اول باد شدید نگذاشت بازی کنیم. در نیمه دوم بهتر بودیم و از حریف جلو افتادیم حتی دو موقعیت تک به تک هم داشتیم اما گل نزدیم. متاسفانه خودمان را از پیش برنده می‌دانستیم و در 20 دقیقه آخر بازی تمرکز کامل نداشتیم و نتوانستیم ببریم. این برد را به سپاهان تبریک می‌گویم. البته پنالتی که برای حریف گرفت، پنالتی نبود و شیرازه تیم ما را به هم ریخت اما ما به تصمیمات داور احترام می‌گذاریم.

از دست دادن این 3 امتیاز حیف نشد؟
خیلی حیف شد. ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما قانون فوتبال همین است و اگر گل نزنیم گل می خوریم. در 20 دقیقه آخر تمرکزمان از دست رفت و باختیم.

روز آخر لیگ حسرت این 3 امتیاز را نمی خورید؟
حرف شما درست است چون همین امتیازات باعث موفقیت یک تیم می‌شود. ما اگر سپاهان را می‌بردیم الان صدرنشین بودیم و با انگیزه بهتر در هفته‌های آینده بازی می‌کردیم. البته هنوز هم دیر نشده چون 3 بازی خانگی داریم و اگر ببریم می‌توانیم قهرمان شویم.

بازی بعدی شما مقابل سایپا است. این بازی خانگی را چطور می‌بینید؟
سایپا یک تیم خوب است و کادر فنی خیلی خوبی هم دارد. بازی با سایپا همیشه برای تراکتورسازی سخت بوده و در این شرایط بازی با سایپا برای ما دیدار مرگ و زندگی است و باید تمام تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم. ما باخت مقابل سپاهان را فراموش کرده‌ایم و با تمام وجود جلوی سایپا بازی می‌کنیم. تا نمایش خوبی داشته باشیم و بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. ما با تمرکز کامل فقط برای 3 امتیاز مقابل سایپا بازی خواهیم کرد.

در این هفته‌های پایانی هواداران در موفقیت شما چقدر نقش خواهند داشت؟
خیلی نقش دارند. هواداران هر وقت به استادیوم آمدند تیم ما روحیه گرفته است. تیم ما جوان است و روحیه برای ما خیلی مهم است. تمام تمرکز باشگاه ما روی قهرمانی است تا این جام را به هواداران تقدیم کنیم. امیدوارم هواداران بیایند و کمک کنند و انشاالله ما هم شرمنده آنها نشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز