خبرگزاری کار ایران

نخستین نشست خانه مینی‌مال نیاوران در سال 94

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۸۵۴

اولین نشست خانه مینی مال نیاوران در سال 94 با حضور بلقیس سلیمانی در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ این داستان‌نویس بنا دارد در این جلسه در ارتباط با مینی مال و ساختار و کلیات آن سخنانی ایراد کند و بعد از آن نقد‌هایی در ادامه خوانش داستان‌های مینی مال شرکت‌کنندگان ارائه می‌کند.

بلقیس سلیمانی متولد ۱۳۴۲ در کرمان داستان‌نویس و منتقد ادبی و پژوهشگر معاصر ایرانی است. وی که در رشته کار‌شناسی ارشد فلسفه تحصیل کرده‌ تاکنون بیش از هشتاد مقاله در مطبوعات نوشته‌است و برخی از داستان‌های وی به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی و عربی ترجمه شده‌است. سلیمانی داوری جایزه‌های ادبی را نیز بر عهده داشته‌، از جمله جشنواره بین‌المللی برنامه‌های رادیویی و جایزه منتقدان و نویسندگان مطبوعاتی.

کتاب‌های «بازی آخر بانو»، «بازی عروس و داماد» و «خاله بازی» از آثار اوست که همگی بیش از پنج بارتجدید چاپ شده‌اند و رمان «بازی آخر بانو» برندهٔ جایزه ادبی مهرگان و بهترین رمان بخش ویژهٔ جایزهٔ ادبی اصفهان در سال ۱۳۸۵ شده‌است. در زمینه آثار کوتاه، مجموعه داستان‌های «بازی عروس و داماد» را می‌توان داستان می‌نی‌مال یا داستان‌های فلَش دانست.

اولین نشست خانه مینی مال نیاوران در سال ۹۴ چهارشنبه بیست ششم فروردین ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و شرکت در این جلسه برای عموم علاقمندان آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز