خبرگزاری کار ایران

فرهنگسرای رسانه تغییر كاربری داد

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۰۱

فرهنگسرای رسانه به میدان قبا متقل شد و مكان قبلی این فرهنگسرا به مركز تشكلهای اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری تهران تبدیل شد.

 ایلنا،فرهنگسرای رسانه با توجه به استقبال اصحاب رسانه از برنامه‌ها و فعالیت‌های ارائه شده و به منظور توسعه میدان فعالیت، به خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا تغییرمکان یافت.

به گزارش ایلنا، فرهنگسرای رسانه با ارائه برنامه‌های تخصصی در حوزه‌های مرتبط با رسانه اعم از ارائه خدمات در کتابخانه تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی میزگردها و نشست‌های خبری و کارشناسی با تأکید بر موضوعات روز در زمینه سینما، تئاتر، تلویزیون، کتاب و ادبیات و ارائه خدمات به اصحاب رسانه یکی از فرهنگسراهای تخصصی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

این فرهنگسرا با توجه به حجم وسیع مخاطبان و همچنین با تأکید بر ضرورت توسعه فعالیت‌های مرتبط با فضاهای رسانه‌ای بنا به مطالبات اصحاب رسانه همچنین دست‌اندرکاران عرصه‌های فرهنگی و هنری از آغاز هفته جاری به فضایی وسیع‌تر واقع در خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا منتقل شد.

 هم اکنون 33 فرهنگسرا علاوه بر خانه‌های فرهنگ، کتابخانه، پردیس سینمایی، نگارخانه، موزه و خانه موزه تحت پوشش این سازمان است که از این میان، فعالیت‌های شش فرهنگسرای قرآن، انقلاب‌اسلامی، مترو، رضوان، رسانه و فرهنگسرای مجازی به شکل تخصصی و سایر فرهنگسراها با رویکرد محلی و منطقه‌ای تعریف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز