خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

مجلس نهم از پرکارترین مجالس در زمینه مصوبات اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۹۸۶

رئیس کمیسیون اقتصادی، مجلس نهم را یکی از پرکار‌ترین مجالس طی ادوار گذشته در زمینه تصویب قوانین اقتصادی خواند.

 نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی در تشریح عملکرد مجلس در سال 93، افزود: مهمترین دستاورد‌ مجلس در سال گذشته را میتوان در عرصه اقتصاد دانست که در این‌باره باید گفت مجلس نهم، پرکارترین مجلس در زمینه تصویب مصوبات اقتصادی در ادوار گذشته است.

ارسلان فتحی‌پور در تشریح مصوبات مهم مجلس در سال گذشته، تصریح کرد: مصوبات مجلس در زمینه انضباط مالی کشور، خروج از رکود و اصلاح قانون مالیاتی کشور از جمله مهمترین مصوبات مجلس در سال گذشته بود که می‌تواند چرخ اقتصاد کشور را با سرعت بیشتری به حرکت در آورد.

وی همچنین  تصویب احکام دائمی لوایح بودجه‌های سنواتی را از دیگر تصمیمات مهم مجلس در سال گذشته خواند و گفت: این احکام که برای تنظیم آن باید شرایط اقتصادی کشور در نظر گرفته می‌شد، بخش مهمی از وضعیت بودجه در سال‌های آینده را مشخص کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد:  امیدوارم کارنامه درخشان مجلس نهم در زمینه مصوبات اقتصادی در سال آینده نیز تداوم یابد.

وی همچنین در تشریح مهمترین مصوبات پیش‌روی کمیسیون متبوع خود در سال آینده افزود: کمیسیون اقتصادی در سال آینده رسیدگی به قانون اصلاح مالیات بر ارزش افزوده، اصلاح قانون بیمه اجباری اشخاص و اصلاح قوانین پولی و بانکی کشور را در دستور کار خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز